موارد کاربرد انواع سنگ های ساختمانی

موارد کاربرد انواع سنگ های ساختمانی بسیار زیاد می باشد و همین طور سنگ های ساختمانی تنوع زیادی دارد. از جمله تراورتن، مرمریت، مرمر، کریستال و … که هر کدام از این سنگ های ساختمانی موارد  استفاده خاصی دارد.

برای مثال تراورتن سنگی است بسیار مقاوم در برابر  شرایط جوی بنابر این  ترجیح معماران و بناها این می باشد که در نمای ساختمان  و در فضای بیرونی ساختمان استفاده شود.تراورتن دارای سوراخ هایی هست که به دلیل گازهایی که از رسوبت آهکی  آزاد شده در سنگ تراورتن اسجاد شده است. همین دلیل باعث می شود که در برابر عوامل محیطی مقاوم باشد.

تراورتن شکلاتی

سنگ مرمریت به دلیل اینکه جذب آب کمتری نسبت به سنگ تراورتن  دارد معمولا در کف سالن ها، پارکینگ ها و… استفاده می شود تا قابلیت شستشوی کف بیشتر باشد این سنگ هم در تنوع زیادی می باشد چه از لحاظ کیفیت چه از لحاظ رنگ. سنگ مرمریت از تجمع فسیل هایی که چندین و چند سال هست که روی هم قرار گرفته اند تشکیل شده است. سنگ مرمریت هم با رگه و هم بدون رگه وجود دارد.

مرمریت

سنگ مرمر هم سنگی بسیار زیبا و خاص می باشد که بیشتر در تزیینات ساختمان استفاده می شود برای مثال  مجسمه های داخل ساختمان ، سرویس های بهداشتی و… مورد استفاده قرار می گیرد که امروزه طراحان سعی برا آن دارند که تلفیقی از تمام سنگ ها و رنگ ها در ساختمان بکار ببرند.سنگ مرمر قابلیت این را دارد که نور را از خود عبور دهد.

مرمر

موارد کاربرد انواع سنگ های ساختمانی بسیار بیشتر می باشد جهت مشاوره در این زمینه و برای تهیه انوع سنگ  چه به شکل بریده  و چه به شکل خام( کوپ) با ما تماس بگیرید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:کتايون احمدي

راه هاي ارتباطي:شماره موبايل: ۰۹۱۸۸۶۶۲۴۴۹پست الکترونيکي:apadana.kianstone@gmail.com

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.