تجارت سنگ تراورتن دره بخاری در بازار سنگ

سنگ تراورتن

تجارت سنگ تراورتن دره بخاری در بازار سنگ ایران می تواند سود بالایی را برای تولید کنندگان سنگ تراورتن دره بخاری داشته باشد. لذا این سنگ به دلیل کیفیتی که دارا می باشد به خوبی جایگاه خود را در بین مشتریان خارجی باز کرده است.

تراورتن سفید دره بخاری

تراورتن سفید دره بخاری

 

تجارت سنگ تراورتن در بازارسنگ

تجارت سنگ تراورتن در بازار سنگ می تواند برای کشور ایران و صنعت سنگ ایران بسیار سود آور باشد به شرط اینکه سنگ تراورتن دره بخاری یا هر سنگ دیگری به شکل خام ( کوپ) به کشور های دیگر صادر نشود. صادر شدن سنگ خام به کشور های دیگر باعث می شود قیمت سنگ تولیدی ایران پایین بیاید و سود اصلی از فرآوری شدن سنگ را کشور های وارد کننده این سنگ ببرند و برای آنها ارز آوری داشته باشد. یکی از مشکلات صنعت سنگ ایران برا یتجارت سنگ تراورتن و یا هر سنگ ساختمانی دیگر این هست که تولید کنندگان ما توانایی فرآوری سنگ در حد صادرات را خیلی کم دارند.

سنگ ساختمانی

سنگ ساختمانی

شاید تعداد کارخانه هایی که به تکنولوژی هایی در سطح تکنولوژی های روز دنبا مجهز باشند بسیار اندک باشند و تولید کنندگان خام سنگ به اجبار ترجیح دهند که سنگ ها بدون فرآوری لازم و به صورت کوپ به فروش برود. زیرا که آنها هم هزینه های بسیار بالایی را تحمل می کنند بنابراین به دلیل اینکه از امکانات پیشرفته فرآوری بهره مند نیستند مجبورند که تولید خود را به شکل کوپ به فروش برسانند.

سنگ تراورتن دره بخاری

در بین سنگ های تراورتن در ایران سنگ تراورتن دره بخاری یکی از بهترین های تراورتن می باشد. این سنگ در دو رنگ کرم و سفید وجود دارد و به لحاظ کیفیت و جنس جزو بهترین سنگ های ساختمانی هست. این سنگ در نمای ساختمان بسیار کاربرد دارد و به زیبایی و شکیل بودن نمای ساختمان کمک شایانی می کند. امروزه معماران و طراحان ساختمان از این سنگ به شکل رومی در ساختمان استفاده می کنند.این سنگ هم موجدار و هم بی موج در بازار موجود هست.

نمای رومی با سنگ تراورتن

نمای رومی با سنگ تراورتن

تجارت در بازار سنگ ساختمانی

امروزه اگر بتوانیم با علم به روز برای تجارت پیش برویم می توانیم در تجارت سنگ در بازار سنگ ساختمانی به مقاطع بالاتری دست یابیم و چرخه تولید و تجارت در صنعت سنگ را به دست بگیریم. تجارت در صنعت سنگ کاری بسیار دشوار می باشد اما امکان پذیر هست.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.