فروش سنگ مرمریت طوسی آباده

مرمریت طوسی

فروش سنگ مرمریت طوسی آباده به صورت کوپ برای صادرات و مصارف داخلی می توان از طریق سایت کیان سنگ پیگیری کنید و سفارش خور را ثبت کنید.

فروش مستقیم سنگ کوپ مرمریت طوسی

سنگ مرمریت طوسی آباده با زمینه طوسی و رگه های سفید سنگی بسیار زیبا است. این سنگ در بین جامعه جهانی سنگ  توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند.همان طور که میدانید بازار صادرات سنگ مرمریت بسیار پر رونق هست و سنگ مرمریت طوسی آباده یک سنگ منحصر به فردی می باشد و توانایی این را دارد که بازار بیشتر صادرات را به سوی خود بکشاند.

کوپ مرمریت طوسی آباده

کوپ مرمریت طوسی آباده

اغلب کشور ها سنگ کوپ مرمریت طوسی را خریداری میکنند و برای فرآوری این سنگ آن را به کشور خود ارسال می کنند تا از تکنولوژی بالا بهره ببرند و سنگ را به بهترین شکل ممکن فرآوری کنند.

اگر برای تهیه این سنگ مستقیما با معدن در ارتباط باشند می توانند با هزینه کمتری سنگ تناژ مورد نیاز خود را تامین کنند. کارشناسان سایت ما می توانند در این زمینه کمک زیادی به مشتریان عزیز کنند و بهترین خرید را داشته باشند.

سنگ مرمریت طوسی آباده

سنگ مرمریت در ساختمان در قسمت های متفاوتی به کار می رود. از سنگ مرمریت می توان در کف، دیواره های راه پله، پله و ورودی ها استفاده کرد. حال این استفاده بستگی به سلیقه طراح دارد که به چه شکل آن را در نظر گرفته باشد و بتواند اجرا کند.

کوپ مرمریت طوسی آباده

کوپ مرمریت طوسی آباده

سنگ مرمریت طوسی آباده سنگی بسیار صیقل پذیر می باشد و به راحتی برش می خورد لذا هزینه تولید تایل و اسلب آن به نسبت سنگ های مرمریت سخت کمتر می باشد.در این کشور  پهناور ” ایران” معدن بسیار وجود دارد که از دل کوه میتوان سنگ هایی به زیبایی خود خالقش استخراج کرد.زیبایی سنگ مرمریت طوسی منحصر به فرد می باشد.برای  خرید و فروش سنگ مرمریت طوسی آباده میتوانید با ما در ارتباط باشید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:

سید احمد حسینی

راه هاي ارتباطي:

شماره موبايل: ۰۹۱۸۱۶۶۴۰۱۵

پست الکترونيکي:apadana.kianstone@gmail.com

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.