سنگ کوپ چینی لایبید

کوپ سنگ چینی

سنگ کوپ چینی لایبید سنگی است که میان تاجران سنگ بسیار طرفدار دارد. این سنگ در حوزه صادرات کوپ جایگاه ویژه ایی دارد.سنگ چینی یکی از انواع سنگ ساختمانی است. خرید کوپ سنگ لایبید و فراهم نمودن بستر صادرات این سنگ را به ما بسپارید.شما می توانید سفارش تناژ مورد نیاز خود را به کارشناسان ما ارائه دهید.

تعریف علمی سنگ چینی

سنگ چینی که نام علمی آن کربنات کریستالیزه هست از کربنات کریستالیزه درشت بلور بافت گرانوتاپیک متجانس تشکیل شده است. سنگ چینی حاصل دگرگونی رسوبات آهکی می باشد که دانه های شکیل دهنده آن با چشم دیده می شود. سنگ چینی از نظر ساختار خیلی شبیه سنگ مرمریت هست.نام دیگر سنگ چینی کریستال هست که این نام گذاری بر می گردد به دانه های تشکسل دهنده سنگ چینی.

کاربرد سنگ چینی

این سنگ بیشتر در داخل ساختمان به کار می رود. برای مثال از سنگ چینی لاییبید در دیوار پارکینگ، سنگ پله و پاگرد، دیوار نور گیر، نمای پشت، سنگ فرش آشپزخانه و جدول سنگی استفاده می شود.از سنگ چینی برای صنایع دستی و خلق تابلو های سنگی بسیار زیبا استفاده می شود.

سنگ چینی

سنگ چینی

کوپ سنگ چینی

سنگ چینی در دو رنگ سفید و آبی موجود هست که برای صادرات بیشتر زمینه یا بوم سفید آن مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ چینی در شهر هایی مانند نی ریز و قروه و لاییبید بسیار معروف هستند. سنگ های چینی این معادن بسیار پرفروش و البته از نظر قیمت به نسبت گران می باشند.

سنگ کوپ چینی لایبید برای صادرات بایستی شش بر برش باشد و البته بدون شکستگی تا خریدار رضایت کامل را داشته باشد.شما می توانید برای تهیه و خرید کوپ سنگ چینی لایبید با کارشناسان سایت کیان سنگ ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

برای تهییه سنگ کوپ چینی لایبید با ما در تماس باشید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:

سید احمد حسینی

راه هاي ارتباطي:

شماره موبايل: ۰۹۱۸۱۶۶۴۰۱۵

پست الکترونيکي:apadana.kianstone@gmail.com

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.