فروش کوپ مرمریت لئوپارد قم بدون واسطه

کوپ مرمریت لئوپارد

قیمت فروش بدون واسطه کوپ مرمریت لئوپارد قم را از کارشناسان ما بخواهید و به عنوان تولید کننده خواهیم توانست شما را از تخفیف های ویژه مطلع کنیم.

قیمت فروش  کوپ مرمریت لئوپارد قم بدون واسطه، به جهت این که به صورت مستقیم به خریدار عرضه می شود بسیار مناسب و ارزان تر خواهد بود و ما به جهت این که توانسته ایم تولید انحصاری این نوع سنگ را در اختیار داشته باشیم بهترین امکانات خرید را برای مشتریان داخلی و خارجی فراهم نموده و حتی صادرات این سنگ را هم آغاز کرده ایم.

سنگ کوپ مرمریت لئوپارد قم

در کهک که یکی از روستاهای اطراف شهر قم است بهترین منبع و معدن سنگ مرمریت لئوپارد موجود است که به صورت مداوم استخراج می دهد که این نوع سنگ به صورت شفاف و تکرنگ و یکدست است و کوپ های استخراج شده بسیار خوشقوراه هستند و می توانند جلب رضایت مشتری را به همراه داشته باشند.

این سنگ برای مشتری های دائم و افرادی که فروشنده سنگ های یکدست هستند بسیار مورد توجه است و ما شرایط فروش بدون واسطه را برای آن ها فراهم کرده ایم.

قیمت کوپ مرمریت لئوپارد قم

همان طور که قبلا اشاره کرده ایم سنگ باید دارای مشخصات و درجات استاندارد باشد و بتواند برای موارد خاص و یا برای مکان های مختلف مورد استفاه قرار بگیرد و در این زمینه پیشنهادات مختلف و متعددی به شما خواهد شد که می تواند توجه مشتری را به خود جلب کند.تمهیدات لازم برای قیمت گذاری مناسب و تحویل به موقع را به عنوان تولید کننده و فروش مستقیم در نظرگرفته ایم که می توانید در تمام فصول سال ازاین امکانات بهره کامل را ببرید.

 

کارشناسان ما در هر زمان و مکان آماده پاسخگویی هستند و در نمایشگاه های داخلی و خارجی اقدام به عرضه این نوع سنگ نموده اند که هم مورد توجه خریداران داخلی است و هم به دلیل قیمت مناسب برای صادرات به کشورهای اروپایی هم توصیه شده است.

اطلاعات تکمیلی را از کارشناسان و یا سایت، به روز شده دریافت نمایید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:کتايون احمدي

راه هاي ارتباطي:شماره موبايل: ۰۹۱۸۸۶۶۲۴۴۹پست الکترونيکي:apadana.kianstone@gmail.com

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.