صادرات سنگ مرمر سفید به چین

صادرات سنگ کوپ به چین

صادرات سنگ مرمر سفید به چین از طریق این مجموعه و همکاری و مشاوره کارشناسان مجرب ما در این زمینه با بهترین قیمت ها و با پلمپ گمرکی صورت می گیرد.

صادرات سنگ مرمر سفید به چین و دیگر کشورهای آسیایی و اروپایی می تواند یکی از منابع درآمدزایی و شناساندن سنگ استخراج شده از معادن کشور باشد که ما به صورت بی واسطه و با قیمت بسیار عالی این کار را تا پایان مراحل پیگیری خواهیم نمود.

سنگ مرمر سفید ایران که از چند معدن مانند قروه، محلات، آذرشهر و دیگر معادن استخراج می شود به صورت خام به فروش می رسد و به دیگر کشورها صادر می گردد.

کشور چین از سنگ های کوپ مرمر سفید ایران در تولید صنایع دستی و به عنوان سنگ های تزئینی و ساختمانی از بهترین مرمر ایران استفاده می کند.

صادرات سنگ مرمر به اروپا

نه تنها کشور چین بلکه بسیاری از کشورهای اروپایی خواهان سنگ مرمر سفید ایران هستند که از درجه استاندارد و کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

این مجموعه توانایی تامین سنگ مرمر به صورت کوپ و اسلب را داشته و برای صادرات بهترین همراه شما خواهد بود و در زمان و مکان مشخص شده بار را برای تحویل آماده خواهد کرد.

انجام کارهای گمرکی برای صاردات اهمیت ویژه ای دارد و ما توانایی انجام کلیه امور گمرکی و گواهینامه های لازم را داریم.

سنگ کوپ مرمر

سنگ کوپ مرمر

 

سنگ مرمر سفید و زمان صادرات

برای این که صادرات و ثبت سفارشات به موقع پاسخ داده شود به جهت این که مرمر سفید ایران به صورت خام و کوپ به کشورهای دیگر صادر می شود زمانبندی و انجام کارهای گمرکی و بسته بندی و بارگیری اهمیت ویژه ای دارد و این موارد به دقت توسط کارشناسان ما پیگیری خواهد شد.

مرمر ایران را می توانید با توجه به این که از چه کیفیت و تناژی برخوردار است و یا این که چه رنگی دارد در سایت مشاهده و طبقه بندی های لازم در قیمت های مختلف را مشاهده نمایید و کلیه قیمت ها به روز شده است.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:کتايون احمدي

راه هاي ارتباطي:شماره موبايل: ۰۹۱۸۸۶۶۲۴۴۹پست الکترونيکي:apadana.kianstone@gmail.com

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.