صادرات سنگ مرمر به اروپا

صادرات سنگ مرمر به اروپا یکی از مهمترین کارهایی است که توسط کارشناسان ما پیگیری شده و کلیه امور گمرکی و فاکتور ها در زمان مناسب اخذ می شود.

صادرات سنگ مرمر به اروپا می تواند یکی از مهمترین مواردی باشد که کلیه تولید کننده ها بر روی آن سرمایه گذاری کرده و اهمیت ویژه این امر نیاز به توضیح ندارد.

به جهت این که ایران دارای منابع سرشاری از انواع سنگ ها و معادن مختلف در کشور است بر روی صادرات به صورت خام و یا فرآوری و برش داده و اسلب تمرکز کافی نموده است و به همین جهت هم این بازرگانی با توجه به فعالیت گسترده ای که در این زمینه دارد همکاری های لازم را با کلیه صادر کنندگان می نمایدو یا خود مستقیم اقدام به صادرات می نماید.

صادرات سنگ مرمر

صادرات سنگ مرمر

صادرات بهترین سنگ های ساختمانی

همان طور که اطلاع دارید بهترین سنگ های ساختمانی از معدن موجود در کشور ما تولید و تامین می شود و بیشتر کشورهای آسیایی و اروپایی از کیفیت و استانداردهای روز سنگ کوپ ایران اطلاع دارند.

امیتاز دهی و استاندارد سنگ ها بر اساس کیفیت و مقاومت آن ها به درجه یک، ممتاز و سوپر تقسیم بندی شده است و در کلیه مراحل و تمامی سنگ های مورد نیاز این استانداردها بر اساس خواسته خریدار تامین خواهد شد.

بازارهای جهانی می توانند از انواع سنگ های ساختمانی و تزئینی و سنگ های مورد استفاده در تولید صنایع دستی استفاده لازم را ببرند.

انواع سنگ ساختمانی

انواع سنگ ساختمانی

قیمت صادراتی سنگ مرمر

به هر حال فروش و صادرات سنگ کوپ مرمر به کشورهای اروپایی اهمیت ویژه داشته و بهترین و مرغوب ترین نوع سنگ برای این کار انتخاب و استخراج می شود چرا که سنگ تولید شده باید قابلیت رقابت در بازارهای جهانی را داشته باشد.

سنگ مرمر ایران به صورت خام به دیگر کشورهای اروپایی صادر می شود و کلیه الزامات و استانداردها در هنگام صادرات تامین و مدنظر قرار خواهد گرفت.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:کتايون احمدي

راه هاي ارتباطي:شماره موبايل: ۰۹۱۸۸۶۶۲۴۴۹پست الکترونيکي:apadana.kianstone@gmail.com

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.