سنگ مرمر صورتی و مقررات صادرات آن به اروپا

سنگ مرمر صورتی و مقررات صادرات آن به اروپا با توجه به قوانین مربوط به صادرات سنگ های تزئینی و ساختمانی و عوارض خروج و گمرکی در سریع ترین زمان توط کارشناسان مجرب انجام می شود.

سنگ مرمر صورتی دارای مقررات خاصی برای صادرات است که چنانچه تمایل به صادرات انواع سنگ مرمر داشته باشید در سریع ترین و کمترین زمان ممکن این کار توسط مجموعه ما مورد بررسی قرار گرفته و کلیه کارها و پرداخت عوارضی و گمرکی هم با هماهنگی این بازرگانی با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت.

سنگ مرمر صورتی چیست و آیا این سنگ به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می شود؟ سنگ مرمر از آن جایی که قابلیت صیقلی شدن بالایی دارد و کیفیت و مقاومت زیادی از خود نشان می دهد برای صادرات بسیار مناسب است و برای صنایع دستی مورد استفاده قرار می گیرد.

کشورهای آسیایی و اروپایی خواهان چنین سنگی هستند و در ایران این منایع موجود است و به جهت محدود بودن آن در قیمت گذاری و استخراج و بارگیری دقت های زیادی می شود.

سنگ مرمر صورتی

                        سنگ مرمر صورتی

مقررات صادرات سنگ مرمر

سنگ مرمر نه تنها در زمره سنگ های ساختمانی است و بسیار مورد توجه است به عنوان سنگ زینتی و همچنین برای تولید انواع محصولات سنگی هم کاربرد فراوانی دارد و مقررات مربوط به صادرات و گمرک در مورد آن اعمال می شود و به صورت کوپ در تناژهای مورد نیار و استاندارد ارسال می شود.

صادرات این سنگ می تواند در شناساندن و معرفی سنگ های استخراج شده در ایران موثر باشد و توانایی های تولید کننده را افزایش دهد.

مصرف سنگ مرمر

مصارف متعددی برای سنگ مرمر در نظرگرفته شده است و برای ساختن ستون ها و مجسمه های بزرگ و برای ساختمان ها استفاده می شود و چون جلاپذیری بالایی دارد برای تولید انواع محصولات سنگی و تزئینی هم کاربرد بالایی دارد.

برای دریافت اطلاعات موربوط به مقررات صادرات سنگ صورتی به سایت ما و کارشناسان مراجعه نمایید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:کتايون احمدي

راه هاي ارتباطي:شماره موبايل: ۰۹۱۸۸۶۶۲۴۴۹پست الکترونيکي:apadana.kianstone@gmail.com

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.