قیمت سنگ مرمر و نحوه ارسال آن به کشور ها ی دیگر

سنگ مرمر

قیمت سنگ مرمر چگونه تعیین می شود و نحوه ارسال آن به کشورهای دیگر به چه صورت است و آیا تامین از طریق این بازرگانی امکان پذیر خواهد بود؟

قیمت سنگ مرمر و نحوه قیمت گذاری بر روی انواع آن توسط کارشناسان متخصص انجام می شود و با در نظر گرفتن خواسته و نیاز بازرگانان ارسال به دیگر کشورهای آسیایی و اروپایی امکان پذیر است و نحوه ارسال توسط این مجموعه برای خریدار شرح و تا پایان کار همراه خواهد بود.

بیشترین و بهترین نوع سنگ مرمر در خاورمیانه در کشور ما استخراج می وشد و به جهت این که صادرات ایت سنگ بیشتر به صورت خام است کوپ های تهیه شده طبق استانداردهای روز جهانی بارگیری و با تناژ مشخص به کشور مقصد حمل می شوند.

بدیهی است که صادرات هر نوع کالایی باید بر اساس اصول استاندارد کشور مقصد باشد و در این زمینه کارشناسان ما کلیه کارهای مربوط به این امر را به خوبی و درکمترین زمان ممکن انجام می دهند و بارنامه و بیمه نامه های معتبر تحویل خواهد شد.

قیمت انواع سنگ مرمر

سنگ مرمر یکی از پرمصرفترین انواع سنگ هایی است که باری تولید صنایع دستی به کار گرفته می شود و رنگ سفید سبز آن در بیشتر کشورها خریداری می شود و سنگ مرمر سبز در اماکن مذهبی مورد استفاده بسیاری دارد.

کلیه مراحل استخراج و تولید سنگ با نظارت کارشناس انجام می شود و این امر موجب می شود که اخذ گواهینامه ها و تاییدیه ها با سرعت بیشتری انجام شود.

قیمت کوپ سنگ مرمر

سنگ مرمر کوپ که هم مقاومت و هم رنگ و کیفیت متنوع دارد بر اساس همین المان ها قیمت گذاری می شود و در نتیجه با بهترین روش های انجام کارهای گمرکی آشنا و با قیمت بسیار مناسب می توانید از طریق این سایت و کارشناسان فعال در آن اطلاعات لازم را به روز شده دریافت نمایید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:کتايون احمدي

راه هاي ارتباطي:شماره موبايل: ۰۹۱۸۸۶۶۲۴۴۹پست الکترونيکي:apadana.kianstone@gmail.com

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.