صادرات انواع سنگ های ساختمانی به روسیه

صادرات انواع سنگ های ساختمانی به روسیه در بهترین شرایط ایجاد شده است و از لیست قیمت های انواع سنگ ساختمانی می توانید به صورت آنلاین دیدن نمایید.

صادرات انواع سنگ ساختمانی به روسیه در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد و می توانید با قیمت های ارزان و مناسب اقدام به خرید هر نوع سنگ ساختمانی نمایید. به نظر شما چند نوع سنگ ساختمانی داریم و برای مصارف متعدد این سنگ ها به کار گرفته می شوند. سنگ های ساختمانی در روسیه اهمیت ویژه ای دارند چرا که این سنگ ها برای نماهای درونی و بیرونی ساختمان ها و حتی برای تولید انواع صنایع دستی می توان استفاده نمود.

صادرات انواع سنگ های ساختمانی

یکی از اهدافی که ما دنبال می کنیم اعلام بهترین و انواع سنگ های ساختمانی است که در کشور ایران تولید می شود و برای صادرات مصرف می شوند و به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی صادر می شوند. سنگ هایی مانند تراورتن، گرانیت، مرمر، مرمریت و کوارتزیت از جماه انواع سنگ هایی هستند که برای صادرات از آن ها استفاده فراوان می شود. دیوارهای حائل و سنگ چین ها و نمای درونی و بیرونی ساختمان ها از جمله مواردی است که مصرف سنگ ساختمانی مشهود است. تراروتن نوعی سنگ متخلخل است و مورد بسیار موثری در سنگ های تزئینی ساختمانی است که بسیار پرمصرف است.

صادرات انواع سنگ ساختمانی

صادرات انواع سنگ ساختمانی

روسیه و صادرات سنگ ساختمانی

برای کشورهایی که از معادن کمتری برخوردار هستند و البت همیزان ساخت و ساز در آن ها زیاد است از جمله می توان به روسیه اشاره کرد که صادرات انواع سنگ های ساختمانی ایران به ایت کشور بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سنگ های تزئینی و ساختمانی اهمیت ویژه ای داشته و کارشناسان ما در این زمینه فعالیت چشمگیری داشته و برای انجام امور گمرکی و اخذ گواهینامه ها در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. سنگ نما و دیگر انواع تراورتن و سنگ های ساختمانی محبوبیت بسیاری دارند وبه این ترتیب صادرات این سنگ ها در اولویت است.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.