شناخت انواع سنگ و کاربرد آنها

مرمریت

شناخت انواع سنگ و کاربرد آن ها به شما کمک می کند در هنگام خرید هم با قیمت ها آشنایی داشته باشید و هم بهترین اینتخاب برای شما ممکن می شود.

شناخت انواع سنگ و کاربرد آن ها برای همگان امکان پذیر است و برای این که بتوانید بهترین خرید خود را داشته باشید ما می توانیم در مجموعه خود از طریق سایت و کانال تلگرام و کارشناسان آنلاین این خدمات را در اختیار شما بگذاریم. در اطراف محلات و در دیگر نقاط ایران انواع معادن تراورتن موجود است و دیگر انواع سنگ مانند مرمر و مرمریت و ……می توانند هر یک در موارد خاص مورد استفاده قرار بگیرند و بهتر است از کیفیت و نوع سنگ و محل استفاده آن اطلاعات لازم را داشته باشید.

انواع سنگ و کاربرد آن ها

اگر بخواهیم سنگ ها را بر اساس نوع آن ها طبقه بندی کنیم می توانیم بگوییم که سنگ مجموعه ای از یک یا چند کانی است که هر یک برای صرف خاص کاربرد دارد. سنگ گرانیت، سنگ مرمریت، سنگ چینی، سنگ مرمر و سنگ تراورتن از جمله مشهورترین و پرمصرف ترین سنگ های ساختمانی هستند که مشخصات هر یک را به تفیل در سایت درج و راهنمایی های لازم باری خرید را به شما گرده ایم. اما تراورتن که بسیار پرمصرف است و برای ساخت و ساز بسیار کاربرد دادر شاید یکی از محبو ترین سنگ ها باشد که هم برای نمای درونی و هم برای نمای بیرونی مصف می شود.

 

مرمر پرتقالی

مرمر پرتقالی

تراورتن قرمز

تراورتن قرمز

مرمر

مرمر

 

کاربرد هر یک از سنگ ها

بسیاری از سنگ های ساختمانی و یا تزئینی برای ساختمان ها و ابنیه به کار می روند و شاید برای کارخانجات و تولیدات مواد آرایشی و بهداشتی هم بدانید که از سنگ های خاص مصارف عمده ای می شود. سنگ مرمر برای تولید صنایع دستی و همچنین برای این که نمای بیرونی و مجسمه های بسیار زیبا ساخته شود کاربرد زیادی دارد. برای دریافت اطلاعات جزئی تر و مشخص تر از طریق سایت و کارشناسان آماده هر گونه همکاری هستیم.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.