صادرات اسلب مرمر پرتقالی به کشور ترکیه

مرمر پرتقالی مشهد

صادرات اسلب مرمر پرتقالی به تمام کشورهای همسایه به کشور ترکیه، قطر، عمان و عراق با بهترین شرایط از جهت قیمت و پلمپ گمرکی در کمترین زمان صورت می گیرد.

صادرات اسلب مرمر پرتقالی به کشور ترکیه، چین، عراق و بحرین و کویت و دیگر کشورهای اروپایی هم صورت میگیرد و زمینه های همکاری فراوانی بین این بازرگانی و کشورهای دیگر به بهترین شکل صورت می گیرد. کشورهای ترکیه و روسیه و یا دیگر کشورهایی که مصرف سنگ مرمر در آن ها از اقبال خوپی برخوردار است بر اساس کیفیت و میزان هزینه ها و مقاومت سنگ در برابر عوامل محیطی اقدام به خرید می نمایند.

صاردات سنگ مرمر پرتقالی

نه تنها انواع سنگ مرمر در رنگ ها و اسلب های متنوع به کشورهای همسایه صادر می شود بلکه انواع تراورتن و مرمریت به صورت اسلب و کوپ هم به این کشورها صادر می شود و همکاری نزدیک بین صادرکننده ها و کشورهای مقصد صورت می گیرد و تلاش شده است که قیمت ها به ارزان ترین قیمت ارائه شود و با بهترین کیفیت و در کوتاهترین زمان این کار صورت بگیرد. مناسب ترین قیمت و کوتاهترین زمان تحویل را در سایت اینترنتی ما تجربه نمایید.

مرمر پرتقالی مشهد

مرمر پرتقالی مشهد

صادرات اسلب مرمر به ترکیه

از جمله مقصد سنگ ایران کشور ترکیه است که به خوبی بر اساس نوع مصرف و آب و هوایی که این کشور دارد میزان مصرف مورد بررسی قرار میگیرد. سنگ مرمر پرتقالی همانند سنگ مرمریت سبز بسیار لوکس و شیک است و سنگ مرمر پرتقالی به صورت اسلب تولید می شود تا بتوان به راحتی در کف و دیوار از آن استفاده کرد و این امر توانسته است میزاندرخواست و سفارش این سنگ را اقزایش دهد. انتخاب هر نوع سنگ و میزان مصرف خود را به کارشناسان خبره ما بسپارید تا ما بتوانیم بهترین نمونه ها را به شما معرفی کرده و خرید و صادرات به کلیه کشورها را برای شما ساده تر می کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.