صادرات مرمریت لئوپارد به ترکیه

کوپ مرمریت لئوپارد

صادرات مرمریت لئوپارد به ترکیه از چه مبادی و با چه مراحلی انجام می شود؟ آیا صادارت سنگ مرمریت لئو پارد قم  مقرون به صرفه است؟

صادرات مرمریت لئوپارد به ترکیه و دیگر کشورهای همجوار و یا حتی کشورهای اروپایی می تواند یکی از موثرترین عوامل در خرید و فروش و رونق بازار سنگ در ایران باشد. نمایشگاه ها و فروشگاه های بزرگ در سراسر کشور بر این اصل تکیه دارند که می توان با استخراج و صادرات انواع سنگ ساختمانی مانند لئوپارد به صنعت و تولید درآمد ملی کمک نمود. برای صادرات اصولا سنگ های کوپ بارگیری و به بندر اعزام می شوند و این امر در سریع ترین زمان ممکن و طبق قرارداد صورت می گیرد.

صادرات مرمریت لئوپارد به دیگر کشورها

سنگ ایران مانند تراورتن و مرمریت و مرمر و گرانی و دیگر انواع سنگ در رنگ ها و کیفیت های مختلف مورد توجه بسیاری از کشورها قرار دارد و مرمریت ایران هم در زمره همین سنگ های تزئینی و ساختمانی قرار دارد که به جهت این که این سنگ در برابر عوامل محیطی بسیار بادوام است و در مقابل آب مقاوم تر از دیگر انواع سنگ است مورد توجه کشورهایی که میزان بارندگی و رطوبت در آن ها بالاست قرار گرفته است و میزان مصرف در کشورهایی مانند ترکیه و دیگر کشورهای همسایه بسیار بالاست و صادرات مرمریت لئوپارد که یکی از بهترین انواع سنگ مرمریت است در صدر جدول قرار دارد.

مرمریت لئوپارد

مرمریت لئوپارد

صادرات سنگ مرمریت

در صادرات هر گونه از محصولات صنعتی و یا سنگ به کشورهای دیگر می باید که استانداردهای کشور مقصد مورد توجه کامل قرار بگیرد و در این خصوص گروه کارشناسی ما توانسته اند خدمات ارزنده ای را در این زمینه در اختیار خریداران و بازرگانان و صادر کننده ها قرار بدهند. از طریق این مجموعه می توانید به بهترین شکل ممکن صادرات بدون واسطه و با اخذ گواهینامه های معتبر را به ما بسپارید و طبق برنامه زمانبندی شده سنگ مورد نظر خود را در محل تحویل بگیرید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.