صادرات اسلب مرمر سبز به کشور ترکیه

اسلب مرمر سبز

صادرات اسلب مرمر سبز به کشورهایی همچون ترکیه، روسیه، بحرین و قطر و حتی کشورهای اروپایی در زمانی اندک و با استانداردهای روز جهانی انجام می شود.

صادرات اسلب مرمر سبز به تمام کشورها ممکن شده است و کشور ترکیه یکی از مقصدهای صادرات سنگ ایران است. به جهت وجود شرایط آب و هوایی و میزان ساخت و سازها و استفاده از انواع سنگ های ساختمانی تزئینی این فرصت را در اختیار بازرگانان ما قرار داده است که از سنگ های موجود در کشور به صورت اسلب و فرآوری شده برای صادرات بهره مند می شوند و ما در جهت بهره وری هر چه بیشتر همه گونه همکاری با شرکت ها و پیمانکاران را خواهیم داشت.

اسلب مرمر سبز

اسلب مرمر سبز

صادرات اسلب مرمر سبز

صادرات سنگ ایران به صورت بی واسطه و در کمترین زمان ممکن به کشورهای اروپایی به خوبی صورت می گیرد و این مجموعه همه تلاش خود را برای ایجاد شرایط بهتر و مناسب تر انجام می دهد و سنگ های متنوع در رنگ های بسیار زیبا با کیفیت عالی برای صادرات موجود است. در مقایسه با تراورتن همان طور که می دانید سنگ مرم به جهت این که دارای تخلخل کمتر است برای پله ها و کف کاربرد بیشتری دارد چرا که مرمر از استحکام بیشتری هم برخوردار است و برای صادرات مناسب خواهد بود.

 

بسته بندی سنگ صادراتی

قیمت اسلب صادراتی مرمر

تلاش همه کارگروه های تولیدی در صنعت سنگ بر افزایش میزان و افزایش گیفیت صادرات انواع سنگ از جمله مرمر است. در این راستا معرفی و شناحتن معادن سنگ مرمر در کشور و میزان قیمت ها می تواند تاثیرگذار باشد. کشورهایی مانند گرجستان، آذربایجان، ارمنستان و استرالیا و بسیاری دیگر از کشورها مقصد صادرات سنگ ایران هستند و با توجه به فراهم نمودن امکانات خوب برای تهیه اسلب مرمر صادراتی در کشور اقدام به صادرات این محصول نموده ایم. برای دریافت اطلاعاتی مانند نوع سنگ و اندازه و ابعاد و میزان قیمت ها می توانید به سایت مراجعه و با همکاران ما در این زمینه مشاوره های لازم را به عمل آورید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.