تراورتن سفید عباس آباد و فروش تناژ بالا

معدن تراورتن عباس آباد

تراورتن سفید عباس آباد و فروش تناژ بالای کوپ آن با قیمتی مناسب برای کارخانه داران و سنگبران از نظر هزینه و قیمت تمام شده  سنگ تراورتن سفید عباس آباد تولید شده توسط آنها به صرفه تر خواهد بود.

 تراورتن سفید عباس آباد

 تراورتن سفید عباس آباد در معدن عباس آباد واقع در شهرستان محلات تولید می شود . این معدن ذخیره بسیار بالایی دارد اما سنگ عباس آباد به دلیل رنگ سفیدی که دارد در بین تراورتن ها از محبوبیت خاصی بر خوردار هست.

 

معدن عباس آباد

معدن عباس آباد

سنگ تراورتن سفید عباس آباد در طرح های موج دار و بی موج و دنده گاوی و حتی موج کبریتی وجود دارد. تراورتن ها انواع متفاوتی دارند :

  • تراورتن سفید
  • تراورتن شکلاتی
  • تراورتن قرمز 
  • تراورتن لیمویی
  • تراورتن سیلور
  • تراورتن کرم
  • و…

در بین این تراورتن ها تراورتن سفید بیشتر برای نمای ساختمان استفاده می شود. در گذشته در نمای ساختمان فقط از یک نوع سنگ و حتی از یک رنگ استفاده می شد اما امروزه با طراحی معماران حرفه ایی امکان استفاده چندین رنگ از سنگ در کنار هم وجود دارد که از نظر زیبایی فوق العاده خواهد بود.

تراورتن سفید عباس آباد

فروش تناژ بالای تراورتن عباس آباد با قیمت مناسب

فروش تناژ بالای تراورتن عباس آباد با قیمتی بسیار عالی پیشنهاد خوب ما برای شما عزیزان کارخانه دار می باشد که با خرید این کوپ ها با قیمتی مناسب می توانید مقدار تولید خود را باقیمت هایی مناسب در بازار تراورتن سفید عباس آباد به فروش برسانید.تراورتن سفید عباس آباد تراورتنی شناخته شده در بازار داخل و خارج می باشد.

تراورتن عباس آباد

تراورتن عباس آباد

 

تراورتن سفید عباس آباد جزو پر فروش ترین سنگ های ساختمانی می باشد. مقدار ۲۰۰۰ تن سنگ کوپ تراورتن سفید عباس آباد موجود می باشد.برای خرید  این مقدار تناژ سنگ تراورتن سفید عباس آباد به صورت یکجا و همین طور به صورت انتخابی می توانید با کارشناسان سایت کیان سنگ تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.