قیمت تراورتن حاجی آباد و کوپ درجه یک

تراورتن حاجی آباد

قیمت تراورتن حاجی آباد به چه عواملی بستگی دارد؟ آیا خرید کوپ درجه یک و مرغوب مقرون به صرفه است؟ هنگامی که به صورت مستقیم و بدون واسطه انتخاب سنگ می کنید و تهیه و تامین  آن را به ما بسپارید قطعا در هزینه ها و میزان مبلغ پرداختی صرفه جویی خواهید کرد.

قیمت سنگ و مخصوصا سنگ تراورتن رابطه ای مستقیم به نوع سنگ انتخابی شما، رنگ تراورتن و میزان مورد نیاز و تناژ و متراژ سنگ سفارشی در قیمت گذاری ها تاثیر بسزایی دارد.

تراورتن حاجی آباد نه تنها برای مصرف کننده داخلی بلکه برای پیمانکاران و شرکت های خارجی هم شناخته شده است و در زمانی که کوپ درجه یک و یا ممتاز سنگ تراورتن را سفارش می دهید به طور یقین از همان سینه کار انتخاب و کوپ برای شما بارگیری می شود.

 

تراورتن

قیمت تراورتن کوپ

قمیت ها نه تنها تحت تاثیر نوسانات قیمت بازار داخلی تغییر می کنند بلکه نوسان قیمت ها در بازارهای خارجی هم تغییراتی در قیمت انواع سنگ ایجاد می کند. قیمت خرید سنگ تراورتن حاجی آباد چنانچه به صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه شده باشد به مراتب کمتر خواهد بود و در نتیجه کل هزینه ها از جمله هزینه های بارگیری و حمل هم کمتر تخمین زده می شود. قیمت سنگ های صادراتی به مراتب بیشتر است و البته سنگ کوپ تراورتن انتخابی با رعایت تمام مسائل در بارگیری و بدون شکستگی حمل خواهد شد. قیمت سنگ تراورتن استخراج شده از معادن مختلف، تفاوت هایی با یکدیگر خواهد داشت.

کوپ تراورتن دره بخاری

سنگ تراورتن کوپ درجه یک

سنگ تراورتن چگونه سنگی است و میزان کیفیت و مرغوبیت و قیمت تراروتن حاجی آباد چگونه مشخص می شود. باید اذعان داشت که در ایران معیار مشخصی برای تعیین مرغوبیت و گیفیت سنگ و استاندارد خاصی برای این کار مشخص نشده است اما باتوجه به میزان تجربه و نوع معدنی که سنگ از آن استخراج شده است، میزان کیفیت سنگ و قیمت آن تخمین زده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.