تراورتن حاجی آباد و فروش کوپ آن به صورت آنلاین

سنگ کوپ تراورتن حاجی آباد

تراورتن حاجی آباد و فروش کوپ آن به صورت آنلاین آغاز شده این سنگ مشخصه های بسیار زیادی برای فروش دارد که با توجه به میزان درخواست و تناژ مورد نظر فروش کوپ آن به صورت آنلاین در این سایت امکان پذیر می باشد.

خصوصیات و ماندگاری و موارد متعدد مصرف سنگ تراورتن سبب شده است که چه به صورت کوپ و چه به صورت اسلب و فرآوری شده قابل تامین است.

فروش سنگ تراورتن کوپ پس از این که نمونه های موجود را بازدید کردید آغاز می شود و خرید سنگ به صورت کوپ دست شما را باز می گذارد تا بتوانید بهترین سینه کار را سفارش دهید.

فروش کوپ تراروتن حاجی آباد

یکی از مهمترین و شناخته شده ترین معادن سنگ تراورتن، معدن حاجی آباد است و سنگ مورد نظر به جهت این که بسیار سفید است و قابلیت صیقل پذیری دارد مورد توجه است. سنگ حاجی آباد بی موج و ابر و باد فرآروی می شود.

کوپ تراورتن حاجی آباد

کوپ تراورتن حاجی آباد

سنگ تراورتن حاجی آباد مشخصه های خاصی دارد که موارد مصرف آن را بیشتر می کند و به جهت این که دارای تخلخل است باید حتما توسط رزین پوشانده شود.در تراورتن هر چقدر حفره ها کوچک تر باشد می توان گفت که کیفیت و استاندارد بالاتری دارد. فروش سنگ تراورتن کوپ با توجه به انتخاب مصرف کننده خواهد بود و در زمان مقرر بارگیری و حمل می شود.

 

سنگ تراورتن و مشخصات آن

سنگ تراورتن حاجی آباد موارد مصرف بسیار زیادی دارد، مانند: دیوارها و کف ساختمان و همچنین لاشه های تراورتن برای فونداسیون و پپی ساختمان به کار گرفته می شود. رنگ های متنوع این سنگ مانند سفید، قهوه ای و عسلی و طلایی موجود می باشدو بعضی از سنگ های تراورتن دارای رگه های سفید و مشکی هستند. برای دریافت هر گونه اطلاعات در خصوص خرید و فروش سنگ کوپ تراورتن حاجی آباد و یا انواع دیگر سنگ های موجود به صورت آنلاین می توانید در سایت جستجو کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.