فروش اینترنتی مرمریت و کوپ صادراتی

فروش اینترنتی مرمریت و کوپ صادراتی آن آغاز شده است و فروش مستقیم می تواند به متعادل کردن قیمتها کمک نماید. کوپ صادراتی باید مشخصه هایی داشته باشد که در کشور مقصد قابل مصرف باشد و با آب و هوا و تغییرات دما مطابقت لازم را داشته باشد.

فروش اینترنتی در هزینه های شما در حمل و نقل و از رفت و آمدهای بی شمار جلوگیری می کند. بعد از انتخاب سنگ مورد نظر خود حتی می توانید اطلاعات لازم در خصوص انواع دیگر سنگ مرمریت را به درستی دریافت کنید.

مرمریت طوسی

مرمریت طوسی

 

فروش اینترنتی کوپ صادراتی

شرکت های بزرگی در حال فعالیت هستند که دفاتری در کشورهای دیگر دارند و سنگ مورد نیاز خود را از طریق خرید و فروش اینترنتی تهیه می کنند. امکاناتی نظیر انبار سنگ کوپ و دفاتر فروش از ویژگی های خاص این مجموعه می باشد. با وجود نمونه های سنگ کوپ مرمریت می توانید به سادگی انتخاب و خرید سنگ مورد نظر خود را به سادگی انجام دهید.

سنگ مرمریت از جمله سنگ های ساختمانی و تزئینی است که آن را در بین اکثریت محبوب کرده است.

مرمریت کرم نی ریز

مرمریت کرم نی ریز

سنگ مرمریت درجه یک

کوپ های صادراتی به کوپ هایی گفته می شوند که قابلیت برش به صورت اسلب را داشته باشند. مقاومت بالا، طرح ها و نقش های متمایز و صیقل پذیری سنگ مرمریت توانسته است که در بسیاری از پروژه ها مصرف شود.

نمای داخلی و مجسمه های بزرگ را می توان با استفاده از سنگ مرمریت به بهترین شکل ممکن تزیین نمود. علاوه بر این که سنگ مرمریت برای مصارف ساختمانی کاربرد دارد برای تولید بسیاری از مصنوعات سنگی هم مورد نیاز است.

سنگ مرمریت لاشتر

 

سنگ مرمریت لاشتر

صادرات و فروش اینترنتی مرمریت ایران با کیفیت بالایی که دارند مورد توجه بسیاری است. برای صادرات سنگ مرمریت از سنگ های درجه یک و باکیفیت بالا پیشنهاد می شود که به صورت کوپ بوده و از معدن به صورت مستقیم بارگیری می شود.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.