صادرات اسلب مرمریت به کشورهای دیگر

black-marble

صادرات اسلب مرمریت استخراج شده از بهترین معادن ایران به کشورهای دیگر مانند ترکیه، چین، اسپانیا و ایتالیا رونق بازار سنگ را دوچندان کرده است.

سنگ های ساختمانی در تمامی کشورهای دنیا مورد نیاز و پرمصرف هستند. از قدیم سنگ مرمریت برای تولید و ساخت مجسمه های سنگی و برای صنایع دستی و همچنین برای پوشش نما و کفپوش ساختمان های مجلل به کار گرفته شده است.

اسلب سنگ ساختمانی

سنگ مرمریت از جمله سنگ های تزئینی است که هم شفافیت بالایی دارد و هم زیبایی و ساب پذیری قابل توجهی از خود نشان می دهد.

صادرات اسلب مرمریت با پلمپ گمرکی

سنگ ساختمانی می تواند علاوه بر زیبایی میزان استحکام ساختمان را هم چندین برابر کند و آن ها را در برابر عوامل محیطی مانند باد و باران و سرما و گرما محافظت نماید.

سنگ ساختمانی

سنگ ساختمانی

صادرات اسلب مرمریت به کشورهای خاورمیانه و همچنین به کشورهای اروپایی هم به صورت کوپ و هم به صورت اسلب توانسته است میزان ارزش اقتصادی هر یک از انواع سنگ و بخصوص صادرات اسلب مرمریت را با استقبال قابل توجهی روبرو نماید.

انواع اسلب مرمریت ایران

سنگ مرمریت لئوپارد قم که از بهترین معدن در کشور استخراج می شود و دارای تمام استانداردهای جهانی است برای صادرات و فروش این سنگ به دیگر کشورها تمام گواهینامه ها و استاداردهای لازم را دارد.

مرمریت لئوپارد

مرمریت لئوپارد

سنگ اسلب در اندازه ها و با قیمت های متنوع و با رنگ های بسیار زیبا برای فروش و ارسال آماده بارگیری می شود و این مجموعه با برخورداری از بهترین اسلب مرمریت آماده ارائه و خدمات فروش داخلی و صادرات اسلب مرمریت است.

مرمریت برنز آرمانی

مرمریت برنز آرمانی

سنگ تزئینی مرمریت دارای مقاومت بالا، طرح ها و نقش های زیبا و چشم نواز است و تنوع رنگی فوق العاده دارد و به همین دلایل هم این سنگ از دیگر سنگ های تزئینی متمایز است. برای انتخاب هر یک از انواع مرمریت و نحوه صادرات اسلب مرمریت می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.