صادرات سنگ از محلات به کشور های دیگر

صادرات سنگ ساختمانی

صادرات سنگ از محلات به صورت مستقیم از معدن و یا از کارخانه به کشورهای دیگر صورت میگیرد و کلیه مراحل تولید و بسته بندی و بارگیری در سریعترین زمان صورت میگیرد.

کشورهای همسایه و یا کشورهای اروپایی از سنگ ایران استقبال بالایی کرده اند و همین امر موجب شده است که مقادیر بالایی از سنگ استخراج و تولید شده در معادن ایران به دیگر کشورها صادرات شود.

مراحل صادرات سنگ از محلات

به هر حال برای صادرات هر گونه محصول و از جمله صادرات سنگ از محلات باید که به استانداردها و مشخصات مورد نیاز کشور مقصد توجه بسیاری شود و همین امر صادر کننده را وادار می کند که هم میزان تولید و هم استاندارد خود را هر چه بهتر و بالاتر برده تا بتواند در بازار سنگ جهانی شرکت فعال داشته باشد.

کوپ سنگ چینی

عراق، روسیه، چین و دیگر کشورها از جمله کشورهایی هستند که صادرات سنگ از محلات به مقصد این کشورها صورت میگیرد و با توجه به این که سنگ کوپ پس از بارگیری مستقیم به بندر حمل می شود باید کلیه هزینه ها و برآورد قیمت ها در هنگام ثبت سفارش مورد دقت قرار بگیرد و این مجموعه بهترین و مرغوب ترین سینه کار و یا اسلب را برای صادرات انتخاب خواهد کرد.

کشورهای مصرف کننده سنگ ایران

رقابت زیادی برای صادرات و واردات سنگ در کشورهای دیگر موجود است و از آن جایی که تقریبا بهترین و کمیاب ترین انواع تراورتن در جهان از طریق کشور ایران تامین می شود سعی شده است که سنگ های صادراتی با ضخامت و با کیفیت مناسب برای فروش و صادرات انتخاب و مصرف کننده پیشنهاد شوند.

صادرات سنگ ساختمانی

صادرات سنگ ساختمانی

فروش اینترنتی و قدرت انتخاب و گستردگی انواع سنگ ساختمانی و بخصوص تراورتن توانسته است میزان فروش سنگ و صادرات آن به دیگر کشورها را موجب شده و برای ثیت سفارشات و پاسخ به تقاضاهای جهانی آمادگی همکاری در همه ابعاد را داریم.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.