خرید مرمریت طوسی به صورت کوپ و لیست قیمت

خرید مرمریت طوسی از چه راه هایی امکان پذیر است و آیا سنگ کوپ و لیست قیمت ها و عکس های موجود در سایت به خرید ارزان و بی واسطه کمک می کند؟

خرید مرمریت طوسی و نحوه کاربرد آن در ساختمان ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و به آسانی می توانید از طریق سایت و مطالب موجود و یا مشاوره رایگان کارشناسی اقدام به خرید هر گونه سنگ مورد نظر خود نمایید.

لیست قیمت خرید مرمریت طوسی

سنگ ها بر اساس کاربرد که شامل : سرویس بهداشتی، سنگ کف، حمام و سنگ کانتر یا کابینت آشپزخانه و سنگ نمای خارجی و داخلی و سنگ پله ساختمان می شود مورد بررسی و طبقه بندی قرار می گیرد.

سنگ مرمریت طوسی

خرید مرمریت طوسی و یا هر گونه سنگ ساختمانی با توجه به موارد یاد شده و متراژ مورد نیاز و بررسی هزینه ها امکان پذیر خواهد بود. قسمت سنگ مرمریت به دو موضوع بستگی دارد یکی خواص ذاتی سنگ مرمریت و شکل ظاهری آن است و دیگری کیفیت فرآروی شده برای عرضه و توزیع در بازار سنگ.

سنگ مرمریت طوسی

ممکن است در بازار شما دو نمونه سنگ کاملا مشابه پیدا کنید که در فروشگاه سنگ های ساختمانی با دو قیمت کاملا متفاوت خرید و فروش می شود و این بستگی به نوع فرآوری سنگ مرمریت دارد.

 

لیست قیمت مرمریت طوسی

۴۰ طولی

۴۰ * ۴۰ ۶۰ * ۶۰ ۸۰ * ۸۰

اسلب

۷۰۰۰۰

۸۵۰۰۰۰ ۱۳۰۰۰۰

۲۶۰۰۰۰

۲۴۰۰۰۰ درجه ۱

۶۵۰۰۰

۷۰۰۰۰

۱۱۰۰۰۰

۲۰۰۰۰۰

۱۸۰۰۰۰

درجه ۲
۵۵۰۰۰ ۶۵۰۰۰ ۷۵۰۰۰۰ ۱۴۰۰۰۰

۱۱۰۰۰۰

درجه ۳

 

لیست قیمت هایی که در سایت به روز شده درج می شود می تواند راهنمای خوبی برای خرید مرمریت طوسی و یا هر نوع سنگ ساختمانی باشد.

کیفیت سنگ کوپ مرمریت

از ویژگی های خوب و قابل توجه سنگ مرمریت می توانیم به خطوط آهکی که بر روی سطح سنگ قرار دارد اشاره کنیم که هر چه این خطوط کمتر باشد سنگ مرمریت دارای مقاومت بیشتری خواهد بود. کیفیت کوپ سنگ مرمریت سبب خواهد شد که در هنگام برش و استفاده از سنگ مرمریت به مشکلات کمتری برخورد کنید.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.