فروش تراورتن کرم ارزان با لیست قیمت

سنگ تراورتن کرم برای کف

فروش تراورتن کرم ارزان و با کیفیت عالی به همراه لیست قیمت و اعلام دیگر انواع تراورتن و سنگ های ساختمانی از هم اکنون آغاز شده است.

کف ساختمان با تراورتن کرم و بژ بسیار زیبا و دلنشین خواهد شد و به جهت این که این رنگ گرمای خاصی دارد برای خریدار بسیار قابل توجه است.

لیست قیمت فروش تراورتن کرم

لیست فروش تراورتن کرم ارزان و سنگ تراورتن حاجی آباد، سنگ تراورتن عباس آباد و دیگر انواع سنگ های ساختمانی در سایت موجود است و در صورتی که سنگ مورد نظر خود را در این لیست پیدا نکردید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. موارد استفاده، شکل ظاهری و خواص هر یک از انواع سنگ های تراورتن سبب شده است که به مجموعه ای کامل از انواع تراورتن دست پیدا کنیم.

نمای روکار داخلی و بیرونی و نمای ساختمان و همچنین برای سنگفرش کردن از سنگ تراورتن استفاده می شود. شکل ظاهری و رنگ سنگ تراورتن در فروش تراروتن مهم است و این سنگ به رنگ های قهوه ای، زرد، سیاه و سفید، قرمر، لیمویی و خاکستری در طبیعت یافت می شود و سنگ های تراورتن به صورت تصادفی به صورت شالدار و یا بدون شال می باشند.

لیست قیمت فروش سنگ تراورتن کرم و دیگر رنگ ها را می توانید از فروشگاه های معتبر اینترنتی به دست بیاورید.

سنگ تراورتن کرم تکاب

از جمله زیباترین سنگ تراورتن می توان به سنگ تراورتن کرم تکاب اشاره کرد که به دو صورت موج دار و بی موج در انواع سائیده و چرمی فرآوری شده است. سنگ کرم تکاب برای فروش بسته به نوع رنگ و یا رگه های موجود در آن دسته بندی می شود. به دلیل مقاومت بالا و سختی زیاد این سنگ برای نما و دیواره های داخلی و سنگفرش کاربرد دارد و در شهرستان تکاب معدن سنگ تراورتن تکاب بسیار مشهور است.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.