تولید مرغوب ترین کوپ مرمریت هرسین

کوپ مرمریت هرسین

تولید مرغوب ترین کوپ مرمریت هرسین همراه با فروش با قیمت های استثنایی آغاز شده است و بهترین راهنمانی خرید برای شما را از طریق کارشناسان این مجموعه فراهم آورده ایم.

سنگ مرمریت هرسین که معدن آن در کرمانشاه قرار گرفته است به رنگ کرم مایل به سفید است و کاربرد مرغوب ترین مرمریت هرسین در نمای داخلی ساختمان است و تولید مرغوب ترین کوپ مرمریت هرسین ادامه دارد.

تولید مرغوب ترین کوپ مرمریت

همان طور که می دانید سنگ مرمریت دارای انواع مختلف و تنوع رنگ است و یکی از محبوب ترین و مرغوب ترین سنگ مرمریت که در ایران تولید می شود سنگ مرمریت هرسین است که از استقامت بالایی برخوردار بوده و از آن به عنوان یکی از برترین سنگ های ساختمانی مورداستفاده در نمای داخلی نام برده می شود.

مرمریت هرسین

سنگ مرمریت هرسین بسته به میزان رگه هایی که دادر درجه بندی میشود و ار مشخصه های بارز این سنگ یکدست بودن آن است. تولید مرغوب ترین مرمریت هرسین سبب می شود که نماهای داخلی و سنگفرش ها شکل زیبایی به خود بگیرند.

قیمت سنگ مرمریت هرسین

همان طور که می دانید درجه بندی سنگ های ساختمانی در داخل کشور به شیوه های مختلف و البته با توجه به تجربه صورت می گیرد و از آن جایی که سنگ مرمریت هرسین دارای رگه های کریستالی است و رنگ آن روشن استف بر طبق همین عوامل درجه بندی و قیمت گذاری می شود.

مرمریت هرسین

برای این که از قیمت های سنگ مرمریت هرسین اطلاعات لازم را دریابید می توانید هم از اطلاعات سایت و هم از طریق کارشناس مربوطه قیمت های مختلف را ارزیابی نمایید. روشنی سنگ و میزان یکدستی آن و تناژ مورد نیاز می تواند از عوامل موثر بر قیمت مرمریت مرغوب هرسین باشد. درجات صادراتی تولید مرغوب ترین مرمریت هرسین به صورت ۱،۲،۳ است و میزان استخراج ان هم سالیانه ۳۵۰۰۰ تن است.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.