فروشنده بهترین تراورتن حاجی آباد موج دار

تراورتن حاجی آباد موج دار

فروشنده بهترین تراورتن حاجی آباد موج دار و بی موج با فروش مستقیم و قیمت ارزان ان چه را که نیاز دارید در اختیار پروژه شما خواهد گذاشت.

فروشنده بهترین تراورتن حاجی آباد موج دار و بی موج می کوشد که مرغوب ترین انواع سنگ تراورتن را به شما معرفی کرده و راه های خرید را برایشما هموارتر نماید.

فروشنده بهترین تراورتن

معدن تراورتن حاجی آباد از جمله مشهورترین معادن سنگ تراورتن است که در دنیا شناخته شده است و بهترین تراورتن فرآوری شده به صورت موج دار و بی موج روانه بازار سنگ ایران می کند.

مراحل استخراج سخت و طاقت فرساست و توسط  پیشرفته ترین تجهیزات این کار انجام می شود وکوپ های مورد نظر به انبارها و سنگبری ها حمل شده و برای فروش به صورت کوپ، اسلب و تایل آماده می شوند.

فروشنده بهترین تراورتن تلاش می کند که مرغوب ترین سنگ موردنیاز شما را در سریع ترین زمان ممکن به مقصد و محل نظر بارگیری و ارسال نماید.قیمت گذاری سنگ تراورتن بر اساس سورت مورد نظر شما صورت خواهد گرفت.

موارد مصرف تراورتن موج دار

سنگ فرآوری شده تراورتن به دو صورت موج دار و بی موج تولید می شود که برای موارد مصرف بسیاری در نظر گرفته می شود. نمای داخلی و بیرونی ساختمان و یا ترکیب سنگ تراورتن با آجر و همچنین برای لابی از جمله موارد مصرف تراورتن حاجی آباد است که با توجه به مشاروه کارشناسی و قیمت سنگ می توانید از هر یک که نیاز داشته باشید خریداری نمایید.

تراورتن حاجی آباد موج دار

میزان تناژ موردنیاز و هزینه های در نظر گرفته شده و همچنین سلیقه مصرف کننده و پیمانکار درانتخاب سنگ تراورتن مورد نیاز موثر است و می توان از طریق سایت و دریافت اطلاعاتی از قبیل قیمت و نوع مصرف و موجود بودن سنگ، مشاوره های لازم را به خریدار اعلام نمود.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.