پخش عمده اسلب تراورتن با کیفیت

قیمت اسلب تراورتن

پخش عمده اسلب تراورتن با کیفیت عالی و به صورت گسترده در سراسر کشور، سبب می شود که بهترین انواع سنگ در اختیار شرکت ها و پیمانکاران بزرگ قرار بگیرد.

سنگ تراورتن با کیفیت و استانداردهای روز جهانی مطابقت داده می شود و برای پخش عمده اسلب تراورتن و کوپ، توزیع در کارخانجات و یا برای پروژه های بزرگ و کوچک استفاده بالایی دارد.

پخش عمده اسلب تراورتن و کوپ

سنگ های تراورتن دارای تنوع از جهت کیفیت و رنگ و صیقل پذیری دارد و به همین دلیل هم مصارف بالای این سنگ در پروژه های مختلف و ایجاد فضاهایی برای ساخت و ساز بیشتر در کشور نقش عمده ای ایفاء می کند. سنگ تراورتن به صورت کوپ و اسلب تولید و فرآوری می شود و در پالت های استاندارد بسته بندی اسلب ها صورت می گیرد.

اسلب تراورتن سیلور

 

درجه بندی و کیفیت سنگ تراورتن

تعدادی از معادن بسیار معروف و مشهور تراورتن که استخراج به صورت کوپ صورت می گیرد و سنگ تراورتن به صورت اسلب فرآوری می شود و برای پخش عمده اسلب تراورتن آمادگی کامل در سال ۹۷ داشته اند عبارتند از:

  • تراورتن عباس آباد
  • تراورتن حاجی آباد
  • تراورتن دره بخاری و آبگرم
  • تراورتن آتشکوه
  • تراورتن سیلور
  • تراورتن ماکو

و بسیاری دیگر از معادن که هر یک دارای کیفیت و درجه بندی و سورت های مختلف هستند.

اسلب تراورتن حاجی آباد

 

در کشور درجه بندی و سورت هر یک از انواع تراورتن به روش های مختلف صورت می گیرد و کارشناسان و متخصصین خرید و فروش سنگ و یا حتی خود تولید کننده ها اقدام به درجه بندی سنگ تراورتن می نمایند.

موارد مصرف اسلب تراورتن

سنگ های اسلب نسبتا بزرگ هستند و سنگ های خام بزرگ ( کوپ) برای تهیه اسلب انتخاب می شوند و تولید سنگ اسلب تراورتن معمولا هزینه بسیار بالایی خواهد داشت چرا که فرآوری سنگ خام هزینه بر است و به همین جهت هم قیمت سنگ اسلب گران تر تمام می شود. تراورتن، مرمریت، مرمر و گرانیت را می توان به صورت اسلب درآورد. لابی و سالن های بزرگ را با اسلب های بزرگ پوشش می دهند که زیبایی خاصی به محیط می بخشد.

سنگ اسلب تراورتن

 

در حال حاضر واردات و صادرات سنگ های اسلب در کشور به صورت گسترده انجام می شود و روش های معمول در صادرات بهترین و باکیفیت ترین سنگ کوپ و اسلب در نظر گرفته می شود.

لیست قیمت سنگ تراورتن

صادرات اسلب در پالت های مخصوص صورت می گیرد و پخش عمده اسلب تراورتن فرصت مناسبی است که از قیمت های عالی و استثنایی و سنگ درجه یک در پروژه های خود استفاده بهینه کنید. بهترین سنگ های تراورتن در درجه بندی و کیفیت های مختلف در دسترس عموم قرار می گیرد و لیست قیمت ها در سایت به روز منتظر شده و یا فرصت های مناسب برای خرید را به شما اعلام می کند.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.