قیمت فروش سنگ چینی نیریز

سنگ چینی نیریز

قیمت فروش سنگ چینی نیریز به صورت آنلاین آغاز شده است و بهترین و کمترین قیمت ها را می توانید در سایت با توجه به نوع سنگ مورد بررسی قرار دهید.

قیمت فروش سنگ چینی نیریز در سایت به صورت لیست شده قابل دسترسی است و خریداران و مصرف کننده ها و همچنین تولید کننده ها این توان را دارند که بهترین سنگ چینی برای پروژه ها را انتخاب و خریداری نمود و تلاش شده است که در سال ۹۷ این قیمت ها بدون واسطه و مستقیم در اختیار خریدار قرار می گیرد.

قیمت فروش سنگ چینی

سنگ چینی به تعداد و انواع مختلفی موجود است که از معادن مختلفی با کیفیت های گوناگون استخراج می شود و هر یک با توجه به کیفیت و تراکم و روشنی و شفافیت طبقه بندی می شوند. سنگ چینی ازنا، سنگ چینی الیگودرز، سنگ چینی سیرجان، سنگ چینی قروه، سنگ چینی نیریز از جمله انواع سنگ های چینی هستند که هر یک کیفیت و تراکم خاص خود را دارند. در هنگام دسته بندی و طبقه بندی سنگ چینی ویژگیهای هر سنگ مورد توجه قرار می گیرد. سنگ چینی قروه بسیار زیبا و  با ارزش است  به صورت اسلب بریده می شود.

سنگ چینی نیریز

سنگ نی ریز با رنگ سفید و رگه های مشکی بسیار زیبا بوده و جلب توجه می کند. سنگ چینی نیریز به صورت طولی و در نمای ساختمان به کار گرفته می شوند و این سنگ در واحدهای مسکونی و تجاری در ابعاد تایل بریده و مصرف می شود. قیمت فروش هر یک از انواع سنگ چینی متفاوت است و به صورت آنلاین می توان از قیمت فروش و نحوه فروش آگاهی یافت.

لیست قیمت

لیست قیمت سنگ چینی نیریز

قیمت

ابعاد

۴۰۰۰۰

۴۰ طولی

۴۵۰۰۰

۴۰ *۴۰

۲۸۰۰۰۰

اسلب صادراتی

۹۰۰۰۰

پله

سنگ چینی و صادرات آن

بسیاری از سنگ های ایران براس صادرات در نظر گرفته می شوند که از جمله آن ها به سنگ چینی می توان اشاره کرد. قیمت مناسب سنگ چینی آن را برای خرید عمده مناسب کرده است و از آن گذشته سنگ چینی نیریز بسیار شفاف است و برای پروژه های بزرگ با قیمت مناسب به فروش می رسد.

سنگ چینی نیریز

صادرات این سنگ با انجام امور گمرکی و برای کشورهایی که متقاضی خرید هستند در سریع ترین زمان انجام می شود.

موارد نصب سنگ چینی

سنگ چینی بیشتر برای نمای داخلی ساختمان به کار برده می شود و برای پله ها و کف ساختمان مناسب است. از محبوب ترین و شناخته شده ترین سنگ چینی یا همان سنگ وایت ماربل، سنگ ازنا و الیگودرز و سنگ قروه است. به دلیل بالا بودن ارزش صادراتی این سنگ ها به صورت اسلب بریده می شوند. بوکمچ و فورمچ سنگ چینی بسیار پرطرفدار است و در بین کشورهای اروپایی بسیار رایج است. قیمت فروش سنگ چینی نی ریز بر اساس قیمت های روز و تناژ مورد نیاز و نوع سنگی که انتخاب شده است تعیین می شود و برای بازارهای داخلی و خارجی آماده سازی می گردد.

 

امتیاز
5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 1 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.