مرکز پخش مستقیم تراورتن عسلی حاجی آباد

اسلب تراورتن حاجی آباد

مرکز پخش مستقیم تراورتن عسلی حاجی آباد در سال ۹۷ بهترین انواع سنگ را به شما معرفی می کند و به صورت آنلاین خدمات کارشناسی خود را به بهترین شکل انجام می دهد.

مرکز پخش مستقیم تراورتن عسلی حاجی آباد تلاش می کند که این سنگ را به بهترین شکل فرآوری و در بازار خرید و فروش سنگ های ساختمانی عرضه نماید. معدن سنگ تراورتن عسلی حاجی آباد یکی از شناخته شده ترین معادن ایران است که سنگ های استخراج شده از این معدن به بازارهای داخلی و به کشورهای خارجی ارسال می شود.رنگ شکلاتی و کرم استخوانی این سنگ بسیار زیبا است و بیشتر به صورت بی موج برش داده می شود. سنگ تراورتن حاجی آباد به دلیل رنگ روشن آن در ردیف سورت های پرفروش هستند و یکی از سنگ های محبوب شناخته می شود.

ویژگی های تراورتن حاجی آباد

سنگ تراورتن حاجی آباد زمانی که به صورت مستقیم عرضه می شود قطعا با قیمت کمتری به فروش می رسد.این سنگ از تخلخل کمتری برخوردار است و تراکم خوبی هم دارد. سنگ تراورتن قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع مشابه خود دارد. این سنگ به صورت سابیده و چرمی هم تولید و عرضه می شود. برای نماهای کلاسیک و رومی و برای احجام سنگی در بیرون و درون ساختمان استفاده از این سنگ بسیار مرسوم است. سنگ تراورتن حاجی آباد برای محوطه سازی، کارهای دکوری هم بسیار مورد توجه است.

تراورتن ابر و باد حاجی آباد

پارامترهایی که در قیمت گذاری سنگ موثرند:

  • نوع معدن سنگ
  • رنگ سنگ
  • منظم بودن رگه های سنگ
  • میزان تراکم و تخلخل سنگ
  • قطر و ساب پذیری سنگ تراورتن
  • موجود بودن در متراژهای بالا
  • سورت دقیق

آنالیز سنگ تراورتن حاجی آباد

جدول آنالیز سنگ تراورتن حاجی آباد

تراورتن حاجی آباد

وزن مخصوص

جذب آب

مقاومت سایشی

مقاومت فشاری

میزان تخلخل

حداقل

۲٫۴

۰٫۲

۲٫۷

۳۰۰

۳

حداکثر

۲٫۷

۶

۴

۸۰۰

۱۲

طول مناسب و لب پر نبودن سنگ

عدم وجود ناخالصی و بسیاری از عوامل دیگر می تواند در نوسان قیمت و تعیین قیمت نهایی سنگ تراورتن حاجی آباد موثر باشد. برای این که اطلاعات دقیق تر در خصوص انواع سنگ تراورتن دریافت نمایید می توانید به سایت و راه های ارتباطی مراجعه نمایید.

چگونگی فروش سنگ تراورتن

همان طور که می توانید در مرکز پخش مستقیم انواع سنگ موجود را از جهت کیفیت و مشخصات فنی مورد بررسی و آزمایش قرار دهید می توانید ثبت سفارش خود را هم اعلام نمایید. برای خرید هر نوع سنگ  از جمله سنگ تراورتن عسلی حاجی آباد با دریافت اطلاعات مورد نیاز و کاتالوگ هایی که در اختیار شما قرار داده می شود می توانید انتخاب های متنوع داشته و به قیمتی مناسب سنگ تراورتن مورد نیاز خود را درخواست و دریافت نمایید.

نمایشگاه های آنلاین و جزئیاتی که در سایت های معتبر در اختیار خریدار گذاشته می شود امکان و توانایی خرید را بیشتر و با قیمت مناسب تر امکان پذیر می کند. تراورتن حاجی آباد کرم، تراورتن حاجی آباد ابر و باد، تراورتن حاجی آباد عسلی نمونه هایی از سنگ های موجود هستند.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.