عرضه آنلاین کوپ سنگ ترااونیکس یزد

سنگ ترااونیکس یزد

عرضه آنلاین کوپ سنگ ترااونیکس یزد را در سایت آغاز کرده ایم و بهترین شرایط خرید برای شما و پروژه ای که در دست اجراء دارید پیشنهاد می شود.

سنگ ترااونیکس یزد چه مشخصاتی دارد و چگونه می توان از آن استفاده کرد و کلیه اطلاعاتی که برای خرید نیاز دارید را می توانیم به صورت آنلاین در اختیار شما بگذاریم.

سنگ ترااونیکس یزد و مشخصات آن

سنگ ترااونیکس که تلفیقی از سنگ تراورتن و مرمر است دارای قیمت ارزان و زیبایی و رنگ های منحصر به فرد دارد و بسیاری از پروژه های ساختمانی با استفاده از این سنگ به خوبی پوشانده می شوند.از نظر زمین شناسی می تواند سنگ ترااونیکس را در معادن تراورتن و هم در معادن مرمر یافت.

سنگ ترااونیکس یزد

سنگ تراورتن و سنگ ترااونیکس از جمله سنگ هایی هستند که در ساختمان سازی مورد توجه هستند. رنگ این سنگ می تواند قرمز، زرد، سفید و شکلاتی باشد و دارای نقوش و رگه های پر رنگ و واضح است.

ویژگی های ترااونیکس یزد

سنگ ترااونیکس به جهت این که از نظر مقاومت و قیمت کاملا شناخته شده است در ساختمان سازی مصرف بالایی دارد. این سنگ در نمای داخلی و خارجی به کار گرفته می شود و دارای نقش و نگارهای بسیار طبیعی است که مورد توجه قرار می گیرد.

سنگ ترااونیکس یزد

برای طراحی داخلی و و به عنوان دیوارپوش؛ پله ها و ستون ها و همچنین برای کفپوش از سنگ ترااونیکس استفاده می شود. این سنگ در هنگام فرآوری در انواع چرمی و صیقلی و آنتیک تولید می شود. عرضه و فروش آنلاین این سنگ به پیمانکاران این فرصت را می دهد که با کمترین قیمت بتوانند بهترین سنگ ترااونیکس را تهیه نمایند.

خرید آنلاین سنگ های ساختمانی

در حال حاضر به دلیل این که بسیاری از محصولات و کالاها به صورت آنلاین خرید و فروش می شود؛ اقدام به عرضه آنلاین انواع سنگ های ساختمانی هم کاری معمول است. برای سفارش خرید می توانید از کاتالوگ های موجود و لیست قیمت هایی که در سایت درج شده است نهایت استفاده را برده و همچنین برآورید و متراژ مورد نظر و یا مشاوره در انتخاب سنگ مورد نیاز خود را می توانید از طریق کارشناسان ما انجام داده و در سریع ترین زمان ممکن سنگ درجه یک ترااونیکس مورد نظر را می توانید خریداری نمایید.

 

سنگ ترااونیکس یزد

سنگ ترااونیکس در آشپزخانه ها و حتی برای مکان هایی که دکوراسیون آن ها با طراحی ها و نورپردازی صورت می گیرد سنگی بسیار مناسب است. چنانچه سنگی را در سایت جستحو کرده و مشخصات آن را نیافتید ، این امکان وجود دارد که با راههای تماس و مشاروه کارشناسی کلیه اطلاعات را به دست آورید. بارگیری و حمل در سریع ترین و با کمترین قیمت صورت می گیرد. تمام راه های تماس در طول مدت شبانه روز راهنمای شما در خریدی موفق تر خواهد بود.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.