مرکز پخش ارزان ترین سنگ مرمریت برای کف

سنگ مرمریت برای کف

مرکز پخش ارزان ترین سنگ مرمریت برای کف و نمای ساختمان به صورت مستقیم و بی واسطه کلیه سفارشات را در سطح گسترده و با کیفیت برتر و در سریع ترین زمان برای مصر فکننده تهیه و تامین می کند.

در پخش ارزان سنگ مرمریت برای کف به المان ها و کیفیت سنگ توجه فراوان می شود و به این ترتیب می توانید بهترین و مرغوب ترین انواع سنگ مرمریت را برای کف و برای طراحی ساختمان تهیه کنید.

مشخصات سنگ مرمریت برای کف

برای کف ساختمان می توانید نمونه های بسیاری از انواع سنگ مرمریت را بازدید نمایید. سنگ مرمریت برای کف طوری انتخاب می شود که دارای مقاومت و کیفیت بالاست و به عبارتی به بهترین شکل ساب و صیقل می شوند و همینطور دارای استحکام بالایی هم هستند. یکی از مواردی که در انتخاب سنگ مرمریت برای کف در نظر گرفته می شود میزان مقاومت آن در برابر باد و باران و سرما و بارش است. علاوه بر مصرف سنگ مرمریت در کف ساختمان از آن برای نمای داخلی و بیرونی هم استفاده میشود.

سنگ مرمریت برای کف

سنگ مرمریت برای کف فرش خانه و محل کار بسیار مناسب است.  سنگ مرمریت دارای براق و بسیار روشن است و سنگی محکم و با استحگام محسوب می شود و برای راخ پله و کف مناسب است .

انواع و درجه بندی سنگ مرمریت

سنگ مرمریت از معادن مختلفی در کشور استخراج می شود مانند مرمریت هرسین، که چون استحکام و فرم پذری بالایی دارد در کاربردهای تزئینی توصیه می شود و مجسمه های سنگس و شومینه بیشتر از این سنگ ساخته و تهیه می شوند.

سنگ مرمریت برای کف

سنگ مرمریت آباده و مرمریت خوی هم از دیکر انواع مرمریت هستند که هر یک با توجه به نیاز و متراژ توسط مرکز پخش به صورت عمده به فروش می رسند. سنگ مرمریت با عرض ۴۰ و با ضخامت بالا برای راه پله؛ برای سنگفرش و همچنین برای کف فرش در عرض های کوچک تر استفاده می شود. درجه بندی و کیفیت هر یک از انواع مرمریت را می توانید از کارشناس مربوطه سوال نموده و هر گونه اطلاعات لازم در اختیار خریدار گذاشته می شود.

بهترین سنگ های مرمریت

یکی از سنگ های مرمریت شناخته شده؛ سنگ دهبید است و برای کف ساختمان های بسیار لوکس و زیبا توصیه شده است. قابلیت ساب پذیری این سنگ بسیار بالاست و زیبایی و شفافیت سنگ مرمریت آن را برای کف بسیار مورد توجه قرار می دهد. معمولا در لابی ها از سنگ های مرمریت که شفافیت بالایی دارند استفاده می شود. می توان گفت که مصرف سنگ مرمریت دهبید برای کف از دیگر انواع سنگ بیشتر است و برای این که قیمت ها و میزان موجودی را بخواهید مطلع شوید می توانید از راه های تماس و همچنین از طریق ارتباط با سایت و دریافت اطلاعات به صورت آنلاین بهره مند شوید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.