صادرات سنگ مرمر پرتقالی

مرمر پرتقالی

صادرات سنگ مرمر پرتقالی با رنگ نارنجی و کیفیت درجه یک به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی با نازلترین قیمت صورت می گیرد و برای این کار شرایط و گواهینامه های لازم تهیه و تدارک دیده می شود.

صادرات سنگ و از جمله سنگ مرمر پرتقالی توانسته است میزان ارزآوری و درآمد کالاهای را بالاتر برده و دیگر کشورها توانسته اند شناخت کاملتری نسبت به محصولات و انواع سنگ های ساختمانی صادراتی بله دست بیاورند. برای سفارش خرید انواع سنگ های ساختمانی و از جمله سنگ مرمر مشخصات و آنالیز و کاربرد سنگ ها در دسترس خریدار قرار می گیرد و به این ترتیب با مشاوره و راهنمایی اختصاصی می توان با شناخت کامل از کلیه سنگ ها دست به خرید زد.

موارد مصرف سنگ مرمر پرتقالی

سنگ مرمر در رنگ های سبز؛ سفید و پرتقالی استخراج می شود و به این ترتیب برای مساجد و اماکن مذهبی؛ حسینیه ها؛ صنایع دستی و تزئینی و شومینه و کابینت از جمله موارد مصرف سنگ مرمر در رنگ های مختلف است.

مرمر پرتقالی

سنگ مرمر در ردیف سنگ های نرم دسته بندی می شود و به روش سیم برش استخراج می شود و در فرآوری، مرمر را به قطعات بزرگ خرد می کنند و سپس در کارخانجات سنگبری به ابعاد مختلف و دلخواه برش داده می شوند. سنگ مرمر را با دستگاه های خاص صیقل می دهند و و برای صادرات و یا مصرف در بازارهای داخلی آماده می کنند. کشورهای بسیاری در زمره خریداران عمده مرمر ایران پرتقالی ایران هستند.

خرید سنگ مرمر به صورت آنلاین

همان گونه که کالاها و محصولات بیشماری را می توانید از منابع معتبر اینترنتی و آنلاین خریداری کنید، می توانید بهترین و مرغوب ترین نمونه های مرمر موجود را هم در سایت و در بخش خرید مورد ارزیابی قرار دهید. تامین کنندگان سنگ توانسته اند به این ترتیب در سراسر کشور قیمت و نحوه فروش محصولات خود را اعلام و اراده نمایند.

مرمر پرتقالی

خرید آنلاین در کاهش هزینه ها و رفت و آمدهای غیر ضروری تاثیر بسزایی داشته و شرکت ها و بازرگانی های کوچک و بزرگ برای صادرات و یا مصارف پروژه های داخلی از این امکانات می توانند نهایت بهره را ببرند.

نحوه صادرات سنگ به کشورهای منطقه

کشورهایی که اماکن مذهبی داشته و یا برای مصرف در ساختمان و بنای مساجد؛ بیشترین درخواست خرید سنگ مرمر پرتقالی را دارند و به این ترتیب سنگ مرمر، به صورت کوپ و مستقیم از معدن صادر می شود و یا به صورت فرآوری شده این کار صورت می گیرد. پلمپ های گمرکی و گرفتن گواهینامه ها و لزوم استاندارد برای صادرات سنگ بسیار مهم است و با داشتن تمام مجوزهای لازم می توان در بازار خارجی با دیگر کشورها رقابت کرد و به این ترتیب میزان همکاری مجموعه با شرکت ها افزایش یافته است.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.