خرید اینترنتی بهترین اسلب مرمریت

اسلب مرمریت

خرید اینترنتی بهترین اسلب مرمریت به تنوع رنگ و کیفیت های مختلف با قیمت های ارزان و به صرفه مستقیم از تولید کننده صورت می گیرد.

برای خرید اینترنتی بهترین مرمریت، نیاز است که تمهیدات لازم را در نظر گرفته و تولید کننده به صورت مستقیم خرید و فروش را صورت داده و سبب می شود که قیمت ها مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشند.

اسلب مرمریت برای مصرف در پروژه های بزرگ و کوچک مورد نیاز است و به جهت این که سنگ دارای تنوع زیاد و کیفیت های متنوع استخراج می شود برای خریدار اهمیت دارد که قیمت و هزینه های جانبی را قبل از سفارش خرید به صورت آگاهانه دریافت نماید.

تولید اسلب مرمریت

از جمله مواردی که سنگ مرمریت را بسیار محبوب و پرتقاضا کرده است مقاومت بالا و طرح ها و نقش های بسیار چشم نواز است و تنوع رنگی فوق العاده هم این سنگ تزئینی را از دیگر سنگ ها متمایز و متفاوت کرده است. اسلب های بسیار مرغوب برای مصارف داخلی و یا صادرات از طریق سایت اینترنتی و یا مشاوره کارشناسی به شما معرفی می شود. یکی از عو.امل موثر در قیمت سنگ، اندازه و سایز سنگ است.

اسلب مرمریت

سنگ خام و کوپ را به صورت ورقه های بزرگ برش می دهند که به سنگ اسلب مرمریت شناخته می شود و سپس برای مصرف؛ در کارخانجات بزرگ تولید کننده سنگ های تزئینی؛ این سنگ ها به سایزهای دلخواه برش داده می شود. سنگ کاشمر؛ جیرفت؛ دهبید؛ هر کی دارای مقاومت و سورت و رنگ متفاوت دارد که در قیمت گذاری موثر است.

خرید سنگ مرمریت

با در نظر گرفتن نوع پروژه و نیاز و بودجه هر ساختمانی می توان از سنگ مرمریت استفاده نمود. قیمت سنگ و میزان بودجه در نظر گرفته شده و نوع مصرف می تواند در انتخاب شما تاثیرگذار باشد. خرید اینترنتی انواع اسلب مرمریت کارها را ساده تر کرده و مشاوره های کارشناسی میزان قدرت خرید شما را چند برابر خواهد کرد.

اسلب مرمریت

هر چقدر سنگ بزرگ تر باشد قیمت آن هم بالاتر است؛ چرا که فرآوری سنگ نیاز به دستگاه های پیشرفته و مجهز دارد. خرید سنگ مرمریت به صورت مستقیم از تولدی کننده و با قیمت ارزان در هزینه های پروژه و میزان صرفه جویی ها موثر است و به این ترتیب می توانید بهترین مرمریت استخراج شده را با قیمت مقرون به صرفه تر خریداری نمایید.

لیست قیمت اسلب مرمریت

نوع سنگ

قیمت

اسلب مرمریت لئوپارد

۱۳۰۰۰۰

اسلب مرمریت دهبید

۱۰۰۰۰۰

اسلب مرمریت مارشال

۱۱۰۰۰۰

اسلب مرمریت کاشان

۱۲۰۰۰۰

اسلب مرمریت کرم نی ریز

۲۰۰۰۰۰

اسلب تراورتن سیلور

۲۵۰۰۰۰

نمایندگی های فروش سنگ

برای ساده تر شدن خرید و فروش انواع سنگ های ساختمانی و تزئینی؛ فعالیت نمایندگیهای فروش می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. به عبارتی فروش به قیمت مستقیم و عمده؛ ارزان تر خواهد بود و به همین منظور فروش بهترین اسلب مرمریت از طریق این مجموعه و با هماهنگی های لازم و استانداردهای مورد توجه مصرف کننده مقدور شده است. سنگ های تزئینی و ساختمانی تقزیبا در هر پروژه ای مصرف می شوند و تنوع تولیدات و گوناگونی مصرف می تواند در خرید هر یک تعیین کننده باشد.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.