فروش فوری انواع سنگ چینی

انواع سنگ چینی

فروش فوری انواع سنگ چینی با توجه به نیاز و درخواست خریدار صورت می گیرد و بارگیری و حمل در سریع ترین زمان انجام می شود.

انواع سنگ چینی شاید مصرف کمتری داشته باشد اما بهترین و مرغوب ترین سنگ های چینی در دسترس بوده و تهیه و تامین آن توسط تولید کننده و در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد. سنگ چینی به صورت اسلب فرآوری می شود سنگ چینی و یا سنگ کریستال برای پروژه های بسیار لوکس مورد استفاده قرار می گیرد.بوک مچ و فور مچ دو نوع از فرآوری این سنگ است که زیبایی آن را دوچندان می کند و اسلب ینگ چینی برای صادرات بسیار مورد توجه است.

سنگ چینی و خصوصیات آن

زیبایی و نقش و نگار سنگ چینی آن را خاص و منحصر به فرد کرده است و با سنگ های خارجی قابل رقابت است. معروف ترین سنگ های چینی عبارتند از :

  • سنگ چینی ازنا
  • سنگ چینی پرشین
  • سنگ چینی نی ریز
  • سنگ چینی الیگودرز
  • سنگ چینی قروه

که هر یک به زیبایی و با کیفیت خاص و قیمت متفاوت برای فروش در دسترس هستند.

انواع سنگ چینی

هر یک از سنگ های چینی ایرانی زیبایی خاص خود را داند و سورت و نوع سنگ در قیمت آن تاثیرگذار است.. قیمت انواع سنگ چینی را می توانید از طریق اطلاعاتی که در سایت درج می شود دریافت نمایید.

سنگ چینی الیگودرز

سنگ چینی الیگودرز به صورت اسلب بریده می شود و چون ارزش صادراتی بسیار بالیی دارد قیمت آن هم گران تر است.  سنگ های چینی در ایران به دلیل ترکیبات شمیایی مختلف هستند و اغلب دارای بلورهای درشت هستند.

انواع سنگ چینی

سنگ چینی برای نما و فضای خارجی ساختمان بسیار مناسب است و در مناطق گرمسیر بیشتر از این سنگ برای نما استفاده می کنند. برای خرید هر یک از انواع سنگ چینی می توانید از کارشناس مربوطه در این زمینه راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی

برای تهیه و تامین سنگ های ساختمانی می توانید از روش های انتخاب و ثبت سفارش خرید که در سایت درج شده است نهایت بهره را ببرید و بهترین و مرغوب ترین سنگ ساختمانی چینی را به صورت اینترنتی و در نمایشگاه های آنلاین مورد مطالعه قرار دهید و یا از طریق راه های تماس با کارشناسان این کار را انجام دهید و به صورت مستقیم از خدمات فروش فورس بهترین و مرغوب ترین سنگ های ساختمانی بهره مند شوید. سنگ های چینین قابلیت این را دارند که خیلی محکم باشند و در برابر باد و باران هم از خود مقاومت خوبی نشان خواهند داد و انتخاب و خرید سنگ های ساختمانی همگی می تواند با انجام بررسی های دقیق صورت بگیرد که درصد خطا را پایین آورده و همچنین در کاهش هرینه ها موثر است.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.