مرکز پخش کوپ تراورتن سیلور کاشان

کوپ تراورتن سیلور کاشان

مرکز پخش کوپ تراورتن سیلور کاشان اقدام به توزیع عمده بهترین و مقاوم ترین سنگ های درجه یک با قیمت بسیار مناسب نموده است.

سنگ تراورتن یکی از بهترین و مقاوم ترین سنگ های ساختمانی شناخته شده است که دارای طرفداران بسیار زیادی است. سنگ تراورتن همان طور که می دانید دارای جنس و رنگ و مقاومت بالایی است و همچنین تنوع رنگ در سنگ تراورتن از سفید تا سیلور متغیر است و همین سبب می شود که همگونی و هماهنگی خاصی به محیط داده شود. سنگ تراورتن سیلور کاشان بسیار شناخته شده است و به جهت این که کثیف شدن ان به چشم نمی آید برای کف پارکینگ ها و معابر عمومی بسیار مورد توجه است.

مرکز پحش سنگ تراورتن سیلور

سنگ تراورتن با ضخامت ۳ سانتیمتر تولید می شود و در برابر سرما و سیخ زدگی بسیار مقاوم است و طراحان داخلی و معماران به این سنگ علاقه زیادی نشان می دهند و از سنگ ها رنگی در اماکن و طراحی های زیادی استفاده می شود. بهترین گزینه برای نمای ساختمان سنگ تراورتن است که رنگ های مختلفی دارد و به صورت کوپ و اسلب به فروش می رسد و در کلیه شهرها توزیع و پخش سنگ تراورتن صورت می گیرد.

کوپ تراورتن سیلور کاشان

در مرکز پخش سنگ تراوتن می توانید بهترین و مرغوب ترین سنگ مورد نیاز برای پروژه را خریداری کنید در صورتی که بهترین و کمترین قیمت را می پردازید.

انواع تراورتن سیلور فرآوری شده

استفاده از سنگ تراورتن به صورت کوپ و یا اسلب صورت می گیرد و بنا به میزان هزینه ها و نوع مصرف؛ خریدار انتخاب می کند که چگونه سنگی بخرد؟

  • سنگ پولیش
  • براش
  • تامبل
  • هوند
  • و بوش همر

از جمله انواع فرآوری سنگ تراورتن است. همان طور که می دانید سنگ تراورتن سیبور کاشان دارای خصوصیاتی است که آن را در بین سنگ های دیگر محبوب می کند. جنس تراورتن بسیار مناسب است و برای نمای بیرونی بسیار پرمصرف است و دارای رنگ بندی های ویژه و خاص است و طرح های موج دار بسیار زیبایی دارد.

کوپ تراورتن سیلور کاشان

زمانی که شما به دنبال سنگی با خصوصیت و مقاومت بالا و زیبا و طیف رنگ متنوع می گردید می توانید به عنوان بهترین گزینه سنگ تراورتن را انتخاب نمایید.سنگ تراورتن سیلور دارای همه خصوصیات دکر شده است و در مرکز پخش به سادگی و با قیمت مناسب می توانید سنگ مورد نیاز خود را خریداری کنید. سنگ تراورتن سیلور به جهت زیبایی خاصی که دارد بسیار شیک است و زمینه تیره آن برای نصب و مصرف در این زمینه پیشنهاد می شود.

تراورتن سیلور و فروش بدون واسطه

سنگ تراورتن یکی از بهترین سنگ های طبیعی است که از معادن تکاب استخراج می شود. سنگ تراورتن سیلور دارای تخلخل بلایی است که در نمای ساختمان استفاده از آن را ممکن می سازد. به جهت این که سنگ های تراروتن دارای مقاومت سایشی و فشاری پایینی است در هنگام اجرای آن در پله ها و کف فرش از آن ها استفاده می شود.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.