خرید عمده سنگ مرمریت اصفهان

سنگ مرمریت اصفهان

خرید عمده سنگ مرمریت اصفهان به خریدار این فرصت را می دهد که بهترین و مرغوب ترین سنگ را در اختیار بگیرد و فروش و پخش سنگ در سراسر کشور به کمترین قیمت صورت می گیرد.

خرید عمده سنگ مرمریت از معادن مختلف کشور امری است که می تواند در قیمت سنگ در هنگام تحویل و اعلام قطعی قیمت ها بسیار موثر باشد. خرید عمده مرمریت با تولید انبوه و تحویل به موقع از ایجاد تورم در قیمت سنگ جلوگیری می کند.

سنگ مرمریت در اصفهان و دیگر شهرهای کشور مانند تهران مصرف عمده ای دارد و به این ترتیب بسیاری از پیمانکاران و مصرف کننده های عمده به خرید عمده سنگ روی آروده اند.

خرید عمده سنگ مرمریت

سنگ مرمریت یکی از سنگ های ساختمانی و تزئینی است که در کنار سنگ های تراورتن و مرمر و گرانیت نه تنها در داخل کشور بلکه برای صادرات هم بخش عمده ای از نیاز سنگ را تامین می کند.

سنگ مرمریت از معادن مختلفی در کشور استخراج و فرآوری می شود و سپس با ثبت سفارش به محل پروژه در هر یک از شهرهای کشور بارگیری و حمل می شود. خرید عمده سنگ بستگی به نوع پروژه و میزان نیاز مصرف کننده دارد.

قیمت سنگ مرمریت

سنگ مرمریت و یا هر یک از سنگ های ساختمانی با توجه به چند عامل مختلف ارزیابی شده و قیمت گذاری می شود. سنگ های مرمریت دارای جذب آب بسیار بالایی است و به این تزتیب استفاده از این سنگ در سرویس های بهداشتی و آشپزخانه و حمام توصیه نمی شود. سنگ ها در برابر عوامل محیطی مقاومت های مختلفی دارند و سرما و گرما و هوازدگی از جمله عواملی است که در انتخاب سنگ موثر است.

نوع سنگ

قیمت

اسلب مرمریت لئوپارد

۱۳۰۰۰۰

اسلب مرمریت دهبید

۱۰۰۰۰۰

اسلب مرمریت مارشال

۱۱۰۰۰۰

اسلب مرمریت کاشان

۱۲۰۰۰۰

اسلب مرمریت کرم نی ریز

۲۰۰۰۰۰

سنگ مرمریت در مقابل سنگ تراورتن ضعیف تر است و برای فضاهای خارجی و بیرونی و فضاهایی که در معرض باد و باران و سرما و گرما هستند سنگ مرمریت مورد استفاده قرار نمی گیرد. قیمت سنگ مرمریت بر حسب نوع معدن و کیفیت و متراز سنگ تعیین می شود و رنگ و قدرت سنگ هم مورد توجه است. نوع فرآوری هم در قیمت سنگ موثر است.

خرید و ارسال سنگ به شهرهای مختلف

بسیاری از پروژه های بزرگ در شهرهایی مانند تهران و اصفهان دیگر کلان شهرهای ایران اجرای می شود و میزان سنگ مورد نیاز و نوع آن توسط شرکت ها و پیمانکاران تعیین می شود.رنگ و میزان سنگ و نوع ان به بودجه و هزینه های مورد نظر بستگی دارد. خرید عمده و بدون واسطه می تواند تا حد قابل توجهی به کاهش هزینه های جاری پروژه منجر شود. سنگ مرمریت جیرفت و دهبید؛ کاشمر؛ بجستان و خوی و هرسین از جمله معادن بسیار مشهور سنگ مرمریت ایران است که برای پروژه های مختلف امکان خرید عمده آن وجود دارد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.