خرید آنلاین عمده کوپ مرمریت سفید

مرمریت سفید

خرید آنلاین عمده کوپ مرمریت سفید از هم اکنون آغاز شده است و این امر به شرکت ها و بازرگانی های بزرگ فرصت می دهد که با قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه تر اقدام به تهیه انواع سنگ مورد نیاز خود نمایند.

خرید آنلاین بسیاری از محصولات از جمله سنگ های ساختمانی و تزئینی موجب تسهیل در کارها می شود و سنگ مرمریت یکی از این محصولات است که خرید آنلاین آن با راهنمایی و مشاوره متخصصین به خوبی در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

خرید آنلاین عمده کوپ مرمریت

تولید کننده سنگ های ساختمانی یکی از اهدافی که دارد همکاری با شرکت ها و تجار بزرگ است گه سنگ را به صورت عمده کوپ و یا فراروی شده نیاز دارند و خریداری می کنند. کوپ مرمریت از جهت طیف و گستردگی طیف رنگی بسیار متنوع است و سنگ مرمریت سفید؛ مشکی و کرم تنها نمونه هایی از این سنگ ها هستند.

مرمریت سفید

سنگ مرمریت دسته بندی و طبقه بندی های مختلفی دارد و با توجه به مقاومت و رنگ و سورت دسته بندی می شوند. در هنگام ثبت سفارش و خرید آنلاین عمده می توانید از نمونه های سنگ موجود بازدید کرده و با توجه به نیاز و متراژ و موجودی سنگ اقدام به تهیه هر نوع سنگ مرمریت نمایید.

سنگ مرمریت و موارد مصرف آن

سنگ های مرمریت به دلیل ماهیت آهکی خود و جذب بالای آب بیشتری دارند و به همین دلیل برای مکان هایی که آبریزش دارند توصیه می شود که از سنگ مرمریت استفاده نشود. سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها و دستشویی ها و حمام ها مکان هایی هستند که نباید از سنگ مرمریت استفاده کرد. سنگ مرمریت به جهت این که در برابر سرما و گرما مقاومت کمتری دارند در برای هوازدگی مقاومت کمتری نسبت به تراورتن دارند.

اگر سنگ مرمریت در مکان هایی که در معرض انقباض و انبساط هستند به کار گرفته شود سریع تر دچار خردگی می شود. به جهت این که این سنگ مقاومت کمتری دارد در محل های پر رفت و آمد استفاده نمی شود. سنگ مرمریت در نمای ساختمان هم به کار گرفته نمی شود.

خرید و فروش عمده کوپ مرمریت

سنگ های ساختمانی برای اماکن و فضاهای بسیار زیادی به کار گرفته می شوند و هر یک از انواع مرمریت با توجه به رنگ موجود می تواند خریداری شود. خرید آنلاین کوپ مرمریت که به صورت بدون واسطه صورت می گیرد هم قیمت ارزان تری دارد و هم به سرعت و در سریع ترین زمان ممکن برای خریدار ارسال می شود. با توجه به نیاز بازار در طول سالیان گذشته تولید این سنگ دارای نوسان بوده است و به همین ترتیب به جهت درخواست بازار و خرید و فروش عمده قیمت گذاری صورت می گیرد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.