سایت فروش مستقیم کوپ مرمریت لاشتر

کوپ مرمریت لاشتر

سایت فروش مستقیم کوپ مرمریت لاشتر به شما کمک می کند که با کمترین هزینه و با دقت کامل بتوانید بهترین و مرغوب ترین سنگ مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

سنگ های ساختمانی و تزئینی در کشور ایران و در بسیاری از کشورهای جهان مصارف عمده بالایی دارد و سنگ مرمریت یکی از این سنگ ها به شمار می آید.

خواص سنگ مرمریت

سنگ های مرمریت به جهت خواص آهکی که دارد دارای قدرت جذب آب بسیار بالایی استکه اکیدا” توصیه می شود از این سنگ در محل هایی که آبریزش فراوان دارد جلوگیری شود. مکان هایی مانند سرویس های بهداشتی؛ آشپزخانه ها و دستشویی ها و حمام بهتر از این سنگ نصب نشود. در برابر عوامل طبیعی می توان گفت که سنگ مرمریت قدرت کمتری دارد و در برابر هوازدگی و گرما و سرما از سنگ تراورتن ضعیف تر است.

کوپ مرمریت لاشتر

سنگ مرمریت را در نمای ساختمان و در معرض نور آفتای استفاده نمی کنند. مرمریت ها دارای رنگ های متنوع هستند که به دلیل وجود رگه های زیادی است که به رنگ قرمز و امسید آهن و یا یکی از ترکیبات آن ها است. میزان مصرف و تقاضای بازار در تولید این سنگ موثر است و بسته به نیاز و خواست بازار تغییر می کند.

فروش مستقیم مرمریت لاشتر

سنگ مرمریت لاشتر یکی از انواع سنگ های تزئینی است که قیمت مناسب تری دارد. فروش مستقیم و بدون واسطه این سنگ در قیمت نهایی و نحوه تحویل آن بسیار موثر بوده است. سنگفرش خانه و منزل و نمای داخلی و دیواره های پارکینگ های محل های مناسب برای استفاده از سنگ مرمریت است.

کوپ مرمریت لاشتر

در نمای داخلی اطاق ها بیشتر از آنتیک و پازل و گیوتین استفاده می شود و استفاده از سنگ تراورتن و مرمیت به سلیقه فراد و نوع دکوراسیون و رنگ آن ها بستگی دارد. مرمریت لاشتر در هر هر حال یکی از گزینه های بسیار خوب با توجه به قیمت آن است.

قیمت سنگ مرمریت

تخلخل سنگ؛ مقاومت سایشی و مقاومت ضربه ای آن و همچنین جب آب و ضخامت سنگ از جمله مواردی است که در قیت فروش سنگ تاثیر دارد و خرید و فروش عمده سنگ به صورت مستقیم هم در آن تاثیرگذار است. سنگ خای مرمریت با توجه به نوع مصرف و متراژ و سورت انتخاب شده دسته بندی می شوند و قابل ثبت سفارش هستند. قبل از این که سنگ مورد نیاز خود را خریداری نمایید می توانید از افراد اگاه و متخصص در این زمینه راهنمایی و مشاوره لازم را بگیرید. در صورت افزایش متراژ ممکن است قیمت سنگ مرمریت لاشتر هم افزایش یابد. در هر هر حال خرید آنلاین و بازدید از کاتالوگ های مختلف می تواند فرصت مناسبی برای خرید به شما پیشنهاد نماید و فرصت خرید هر چه مناسب تر را ایجاد خواهد کرد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.