فروشگاه آنلاین تراورتن درجه یک

فروشگاه آنلاین تراورتن درجه یک

فروشگاه آنلاین تراورتن درجه یک و سوپر صادراتی به چه صورت کار می کند و خرید و فروش اینترنتی سنگ ساختمانی چه مزایایی برای خریدار دارد؟

خرید و فروش سنگ های ساختمانی با توجه به این که هر یک برای منظور خاصی تولید و فرآوری می شوند و دارای کیفیت و قیمت و مقاومت های مختلف هستند نیاز به راهنمایی و کارشناسی متخصصین دارد. فروشگاه آنلاین این مجموعه با توجه به معرفی بهترین و مرغوب ترین تراورتن درجه یک این فرصت را برای تولید کننده برای فروش آسان تر و برای خریدار خرید بدون واسطه را فراهم کرده است.

فروشگاه آنلاین تراورتن

در فروشگاه ها و نمایشگاههای آنلاین انواع تراورتن را می توانید پیدا کنید. راه های تماس و مشاوره های کارشناسی راهی است که خرید را به صورت عمده برای شما ساده تر می کند. سنگ تراورتن به جهت مصرف نسبتا بالایی که نه تنها در داخل کشور دارد بلکه برای صادرات هم مورد توجه زیاد است. سنگ های تراورتن در کشور ما دارای معادن زیاد و متنوعی هستند که هر یک دارای کیفیت و مقاومت و اصالت خاصی است.

 فروشگاه آنلاین تراورتن درجه یک

از جمله معادن سنگ تراورتن که بسیار مشهور و شناخته شده هستند می توان به معدن: آتشکوه؛ تخت پلنگ؛ عباس آباد؛ حاجی آباد؛ دره بخاری و آبگرم و زنجان و ماکو اشاره کرد که البته هر یک از این معادن دارای ویژگی های خاص خود هستند.

خواص و ویژگی های سنگ تراورتن

سنگ تراورتن سنگی است که مقاومت بالایی دارد و صیقل پذیری آن عالی است و شهرستان محلات را می توان در زمره مشهورترین تراورتن های جهان قرار داد. سنگ های ساختمانی و رنگی و به ویژه سنگ تراورتنی که در معادن محلات تولید و فرآوری می شود بسیار مشهور و غنی است.ایران بعد از کشورهایی مانند چین؛ ایتالیا و هند چهارمین تولید کننده سنگ خام در نیا است که این مزیت بسیار ویژه ای برای کشور ایران است.

 فروشگاه آنلاین تراورتن درجه یک

سنگ تراورتن باتوجه به رنگ و زیبایی و مقاومت خود برای نمای داخل و خارج ساختمان به کار گرفته می شود و در برابر باد و باران و هوای گرم و سرد از مقاومت بالاتری برخوردار است.

قیمت سنگ تراورتن درجه یک

برای این که سنگ برای پروژه های مسکونی و یا اداری و تجاری مورد استفاده قرار بگیرد باید به میزان هزینه ها و نوع پروژه و سورت مورد نظر و متراژ دقت کافی شود و در این میان کارشناسان ما به خوبی می توانند در فروشگاه اینترنتی خرید و فروش انواع سنگ های ساختمانی و به ویژه تراورتن درجه یک به کمک شما بیایند.

میزان کیفیت و قدرت صیقلی شدن سنگ در قیمت آن بسیار موثر است و همینطور می توان نحوه فرآوری و تولید سنگ درجه یک را از جمله عواملی دانست که در قیمت نهایی سنگ تراورتن دخیل است. در هنگام خرید سنگ به توصیه های کارشناسان و متخصصین توجه کامل نمایید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.