قطب فروش مرغوب ترین تراورتن حاجی آباد بی موج

تراورتن حاجی آباد بی موج

قطب فروش مرغوب ترین تراورتن حاجی آباد بی موج و موج دار در این مجموعه فعالیت گسترده ای را آغاز کرده است و بهترین انواع سنگ تراورتن را در اختیار شما قرار می دهد.

قطب فروش مرغوب ترین تراورتن حاجی آباد در شهرستان محلات فعالیت گسترده ای دارد و انواع تراورتن بی موج و موج دار را برای عرضه به بازارهای داخلی و خارجی آماده سازی می کند.

سنگ تراورتن به جهت کیفیت و چسبندگی بالایی که دارد و قیمت های مناسب آن برای بسیاری از پروژه های عمرانی و ساختمانی و ادارات و مراکز تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ تراورتن به جهت ماهیت خود از مقاومت بالایی برخوردار اسن و در برابر سرما و گرما و فشار و آفتاب مقاومت بالایی دارد.

فروش مرغوب ترین تراورتن

بر اساس این که تراورتن از کدام معدن و چه منطقه ای استخراج شده باشد مورد بررسی قرار می گیرد و سورت تراورتن هم در خرید و استفاده از آن مورد توجه است. سنگ تراروتن دارای خلل و فرج طبیعی است و همین امر موجب زیبایی خاص ان شده است. چسبندگی و مقاومت سنگ تراورتن حاجی آباد بسیاربالاست و برای نمای ساختمان به کار گرفته می شود. تراورتن به دو صورت بی موج و موج دار برش داده می شود.

تراورتن حاجی آباد بی موج

مقاومت تراورتن در مقابل اشعه آفتاب و سرما و گرما یکی از نکات مهم و تاثیر گذار در قیمت سان سنگ است. تراورتن تنوع رنگ و طرح بسیاری دارد و می تواند سلیقه های مختلف را راضی نماید.

سنگ حاجی آباد بیشتر به صورت بی موج و ابر و باد بریده می شود. از مزایای برش سنگ به صورت بی موج این است که تعداد سورت های موجود در این شیوه بسیار زیاد است.و مشکل تامین سنگ از این بابت وجود ندارد.

قیمت سنگ حاجی آباد

سنگ تراورتن حاجی آباد بی موج از جهت این که به صورت اسلب برش داده می شود برای صادرات هم مناسب است.قیمت سنگ حاجی آباد با سایز ۴۰طول با قیمت سنگ اسلب حاجی آباد متفاوت اس سنگ اسلب تراورتن حاجی آباد با سایز های خیلی بزرگ این فرصت را به طراحان می دهد که سنگ را به هر سایز و اندازه ای درآورده و برای طراحی از ان استفاده کنند.

تعیین قیمت سنگ تراورتن حاجی آباد بی موج منوط به عوامل بسیار متعددی است و برای این که اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایید می توانید به وب سایت و آدرس ها و راه های تماس مراجعه نمایید. هر چه میزان سنگ حاجی اباد کمتر باشد و دسترسی به آن کمتر باشد قیمت آن هم متفاوت خواهد بود و البته سایز سنگ هم در قیمت آن موثر است.

فروش مرغوب ترین سنگ تراورتن

برای تشخیص مرغوبیت سنگ تراورتن همان طور که می دانید نیاز است که از راهنمایی و مشاوره کارشناسی استفاده ببرید و در این راستا متخصصین این مجموعه اماده هر گونه همکاری از طریق اینترنتی و یا مشاوره تلفنی خواهند بود.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.