فروش مرغوب ترین تراورتن چرمی حاجی آباد

تراورتن چرمی

فروش مرغوب ترین تراورتن چرمی حاجی آباد که به روش های خاص فرآوری شده است را آغاز کرده و نازلترین قیمت و بهترین کیفیت را تضمین خواهیم کرد.

فروش مرغوب ترین تراورتن چرمی حاجی آباد به صورت عمده و در سرتاسر کشور آغاز شده است و به همین جهت هم با معرفی بهترین و مرغوب ترین سنگ های تراورتن و از جمله سنگ حاجی آباد و با فروش تضمینی این کار ادامه دارد.

سنگ چرمی تراورتن می تواند از هر نوع سنگ تراورتن تولید شود به عنوان مثال سنگ چرمی عباس آباد؛ سنگ چرمی سیلور؛ سنگ چرمی گردوئی؛ و البته معروف ترین آن ها یعنی سنگ چرمی شکلاتی و سنگ چرمی کرم که بسیار شناخته شده هستند

انواع سنگ چرمی و کاربرد آن ها

همان طور که پیشتر گفته ایم هر یک از انواع سنگ تراورتن می توانند دارای سنگ چرمی باشند که از جمله سنگ چرمی تراورتن حاجی آباد یکی از شناخته شده ترین و مناسب ترین این سنگ است. حتی سنگ چرمی کرم هم که به صورت یکدست و کلاسیک بر روی نما به کار گرفته می شود از محبوبیت برخوردار است.

تراورتن چرمی

سنگ چرمی تراورتن حاجی آباد با رنگ سفید و بر اساس سفارش و به صورت اسلب برای فروش آماده سازی می شود و این سنگ مناسب برای نما و داحل ساختمان است. سنگ های چرمی تراورتن به چهار صورت شکلاتی چرمی؛ سنگ کرمی چرمی؛ سنگ چرمی روشن و سنگ چرمی سیلور در بازار موجود و خرید و فروش می شود. سنگ چرمی رنگ روشن را در نمای ساختمان و سنگ های تیره تر را در فضاهای داخلی و لابی ها به کار می برند.

کیفیت سنگ های چرمی

همه سنگ ها را می توان به صورت چرمی درآورد ولی آن چه که در بازار موجود و مرسوم است سنگ تراورتن است که به صورت چرمی در می آید و طی فرآیندهایی روی سنگ سطحی با پستی و بلندی ایجاد می شود.و قسمت های ضعیف تر از روی سنگ کنده می شود.

تراورتن چرمی

سنگ های تراورتن همان طور که می دانید دارای تخلخل زیادی است و عملیات پر گردن سوراخ ها را پیش از فرآیند چرمی کردن انجام می دهند و اگر پس از چرمی کردن فرآیند خاص و بخصوص صورت نگیرد میزان جذب رطوبت سنگ افزایش پیدا می کند و در نتیجه کثیف می شود و لذا استفاده از این سنگ در کف و مکان هایی که میزان آلودگی در آن ها بالاست توصیه نمی شود.

مصرف سنگ تراورتن در پروژه های مختلف

سنگ تراورتن چرمی با پولیشرهای خاص ساییده می شود و به حالت مخملی در می اید و به این ترتیب این سنگ به صورت آنتیک و کلاسیک در می آید و به نمای ساختمان زیبایی و جلوه خاصی می دهد.

تراورتن چرمی

 

هزینه تولید سنگ تراورتن چرمی حاجی آباد نسبت به مورد مشابه خود کمی گران تر است و دلیل آن هم استفاده از پولیشرهای مخصوص است. در سنگ های چرمی سوراخ ها با رزین پوشانده نمی شوند هزینه پایین تر خواهد بود.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.