فروش انواع کوپ تراورتن با قیمت ارزان

فروش انواع کوپ تراورتن

فروش انواع کوپ تراورتن با قیمت ارزان و با کمترین قیمت در فروشگاه ها و عرضه آنلاین همچنان ادامه دارد و در سطح کشور ممکن شده است.فروش کوپ تراورتن در انواع مختلف با قیمت ارزان سبب شده است که بهترین و مرغوب ترین سنگ را بدون واسطه و مستقیم در اختیار مصرف کننده بگذارد.

فروش انواع کوپ تراورتن

سنگ تراورتن به جهت این که برای نمای ساختمان و یا در فضاهای داخلی به کار گرفته می شود محبوبیت خاصی دارد و خرید کوپ برای کارخانجات و شرکت ها و پیمانکاران اهمیت ویژه ای دارد چرا که در برآورد هزینه ها و قیمت نهایی پرداخت برای سنگ مورد نیاز موثر است.

فروش انواع کوپ تراورتن

انواع کوپ تراورتن هر یک برای منظور خاصی به کار گرفته می شود که چند عامل از جمله قیمت نهایی در نظر گرفته شده برای پروژه و یا نوع پروژه و مصرف سنگ و همچنین هزینه های در نظر گرفته شده و نوع کاربرد سنگ متفاوت است و قیمت سنگ در تصمیم نهایی موثر خواهد بود.

فروش انواع کوپ تراورتن

سنگ تراورتن از معادنی مانند عباس آباد، حاجی آباد، آبگرم و آتشکوه و تکاب و کاشان و دیگر معادن ایران استخراج می شود که هر یک دارای سورت های متنوع و نوع فرآوری متنوع دارند که هر یک را برای مصرف در پروژه ای کاندید می کند. برای فروش انواع کوپ تراورتن از روش های فروش اینترنتی و آنلاین استفاده می کنیم که می تواند شیوه ای با هزینه کمتر باشد.

قیمت سنگ تراورتن

در تعیین قیمت سنگ عوامل مختلفی مورد توجه هستند که هر یک از این عوامل می تواند برای خریدار اهمیت ویژه داشته باشد. مقاومت کششی و فرسایشی و میزان ساب پذیری و همچنین سورت سنگ می تواند در قیمت گذاری آن نقش مهمی بازی کند.

نوع سنگ

قیمت

کوپ تراورتن عباس آباد

۵۰۰ الی ۱۵۰۰

کوپ تراورتن دره بخاری

۳۵۰ الی ۷۰۰

کوپ تراورتن زنجان

۴۵۰

کوپ تراورتن حاجی آباد

۳۷۰ الی ۶۵۰

کوپ تراورتن عسلی کاشان

۳۵۰

کوپ تراورتن موج دار روشن

۶۰۰

از آن جایی که سنگ تراورتن دارای رنگ ها و طرح های متنوعی هستند و موج دار هم هستند مورد توجه بسیاری از خریداران است و به جهت این که سنگ تراورتن تخلخل بالایی دارد برای نمای ساختمان پیشنهاد ویژه و خوبی به شمار می رود. قیمت سنگ در نهایت به نوع فرآوری آن هم بستگی دارد که بسیار ویژه است و خرید مستقیم به صورت کوپ و از سینه کار مورد نظر هم در انتخاب و هم در قیمت ان تاثیر مثبت دارد.

سنگ تراورتن و درجه بندی آن

از آن جایی که در کشور ما درجه بندی و تقسیم بندی سنگ با استاندارد خاصی صورت نمی گیرد بیشتر تولید کننده ها و کارشناسان اقدام به درجه بندی سنگ می کنند. بر اساس کیفیت و میزان موجود بودن سنگ و همچنین کیفیت آن درجه بندی به صورت درجه یک، ممتاز و سوپر و درجه دو و یا سنگ صادراتی تقسیم بندی می شود.

فروش انواع کوپ تراورتن

برای این که بهترین سنگ های صادراتی و یا مصرف داخل را خریداری کنید می توانید از واحد فروش انواع سنگ تراورتن بهترین و بیشترین راهنمایی ها و مشاوره ها دریافت نمایید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.