صادرات انواع سنگ تراورتن شکلاتی به عمان

صادرات انواع سنگ

صادرات انواع سنگ تراورتن شکلاتی به عمان امروزه در ایران یکی از راه های کسب سود مناسب و از مهمترین منابع اقتصادی در کشور به شمار می رود. سنگ تراورتن در رنگ و اندازه های گوناگون وجود دارد و از این نوع سنگ ساختمانی در بسیاری از پروژه ها استفاده می شود.

سنگ تراورتن شکلاتی

سنگ تراورتن شکلاتی به صورت سنگ پلاست ساخته می شود. پهنای استاندارد این نوع سنگ ۴۰cm و طول های مختلفی از ۷۰cm تا ۳۲۰ سانتی متر دارد که در اندازه و برش این نوع سنگ همه ی استاندارد های لازمه رعایت شده است. این نوع سنگ به دلیل تخلخل کمی که دارد یا نام دیگر آن فاصله ی مولکولی می باشد که باعث می شود سیمان و مصالح به خوبی به سنگ چسبیده شود. همچنین وزن کم این سنگ و مقاومت در برابر سردی هوا و بارندگی که در نهایت باعث طول عمر زیاد آن می شود.

صادرات انواع سنگ

صادرات انواع سنگ

بی شک یکی از فراوان ترین و متنوع ترین محصولاتی که در کل جهان وجود دارد انواع سنگ های ساختمانی است. در کل دنیا معدن های بیشماری وجود دارد که سنگ های گوناگون و متنوع و مختلفی را استخراج می نمایند.
به جرات می توان بیان نمود که کشورمان ایران یکی از اصلی ترین مراجع سنگ دنیا می باشد و تنوع این نوع سنگ در کشور ایران بیشتر از کشورهای مشابه است و صادرات بسیار بالایی به کشورهایی مانند ایتالیا، چین، امارات و عمان دارد که حتی به صورت خام و هم به صورت فرآوری شده صادر می شود. علت شهرت سنگ تراورتن ایران برای معادن غنی و کیفیت بالای این نوع سنگ می باشد.
یکی از اساسی ترین و اصلی ترین مباحثی که در صادرات سنگ بایستی به آن پرداخت فراوری می باشد.

تحقیق و پژوهش درباره وضع صادرات سنگ

کشور ما ایران چهارمین کشور جهان است که در تولید سنگ به صورت عمده فعالیت می کند. با مطالعه و تحقیق در روند صادرات سنگ ایران در سال های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۵ و قیاس آن با حدود ۱۰ تا ۱۲ سال پیش، نشان خواهد داد که صادرات سنگ جهش رو به بالایی داشته است.

صادرات انواع سنگ

صادرات سنگ تراورتن به عمان

عمان به دلیل موقعیت مکانی بر روی کره ی زمین و کشورهای خاورمیانه، سکوی پرتاب برای صادرات سنگ های ساختمان از جمله انواع تراورتن از ایران به کشورهای پیرامون خلیج فارس و شرق افریقا شده است؛ بنابراین برای کسب درآمد و افزایش درآمد ناخالص ملی خود اقدام به خرید سنگ تراورتن از کشور ایران شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.