خرید و فروش اینترنتی مرمریت مشکی قم

مرمریت مشکی قم

مرمریت ها بخاطر ارزش بالای که دارند سنگ فروشان را ترغیب به فروش این نوع سنگ کرده است.خرید و فروش اینترنتی مرمریت مشکی قم از جمله راه های دسترسی به این سنگ ها است.
ایران کشوری است که به لحاظ معادن سنگ در دنیا مشهور میباشد و از نظر تنوع و رنگ در انواع مختلف سنگ در دنیا رتبه اول را دارا میباشد.

سنگ مرمریت

این سنگ از قدیم در ساختمان سازی کاربرد داشته است و از نوع سنگ های دگرگون شده است که ماده ی تشکیل دهنده ی ان کربنات کلسیم میباشد و از کلسیت، دولومیت و کریستال ها به وجود امده است این سنگ از سنگ تراورتن سخت تر و از گرانیت ضعیف تر میباشد.

مرمریت مشکی قم

موارد استفاده از سنگ مرمریت

به علت ان که سنگ مرمریت در رنگ های مختلفی در بازار موجود است میتوان ان را با سنگ های دیگر ترکیب کرد و برای طراحی در دکوراسیون های شیک و لوکس استفاده کزد همچنین میتوان ان را در کف سالن، کف پارکینگ، پله و در صنایع دستی استفاده کرد و این سنگ نیز به صورت انتیک نیز کاربرد دارد میتوان ان را در قطعات کوچک برش زد و انها را کنار هم چید و شکل های زیبایی خلق کرد.

خرید و فروش سنگ مرمریت در قم

برای تهیه این سنگ میتوان به انبارهای سنگ، سنگ فروشی ها و کارخانه های سنگبری مراجعه کرد سنگ های مرمریت قم در رنگ های کرم، سفید، مشکی، قهوه ای به بازار عرضه میشود سنگ مرمریت قم یکی از برندهای مطرح کشور میباشد و از انواع سنگ مرمریت قم میتوان به سنگ صلصالی اشاره کرد که قیمتی بسیار مناسب دارد.

قیمت سنگ مرمریت

قیمت این سنگ به توجه به انواع گوناگونی که دارد در بازار بسیار متنوع میباشد و بر اساس این که سنگ از نظر کیفی از درجه صادراتی، سوپر، ممتاز، درجه یک و دو باشد قیمت ان هم فرق دارد گران ترین سنگ مرمریت نوع دهبید میباشد که قیمت ان نسبتا بالا میباشد و بیشتر در فضاهای داخلی ساختمان استفاده میشود و ارزان ترین سنگ مرمریت نوع صلصالی میباشد.

مرمریت مشکی قم

ویژگی سنگ مرمریت مشکی قم

این سنگ از سنگ های مورد پسند بسیاری میباشد و ترکیب کردن این نوع از سنگ در کنار سنگ های روشن و سفید نمای بسیار زیبای در فضای ساختمان به وجود می اورد که بسیار چشم نواز میباشد.
این سنگ به علت استخراج کم، تقاضای بالا، عرضه به صورت کوپ و صادرات بالا بسیار کمیاب میباشد از جمله ویژگی های این سنگ میتوان به موارد زیر لشاره کرد:

  • ساب پذیری و تراکم بسیار خوب
  • مقاومت بالا در برابر سایش
  • جذب کم اب
  • مقاومت مناسب در برابر فشار
  • و…

برای خرید میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.