سنگ کوپ تراورتن حاجی آباد محلات

کوپ تراورتن حاجی آباد با قیمت هایی استثنایی و بدون واسطه در این مجموعه به فروش می رود.امروزه از سنگ حاجی آباد محلات برای سنگ نمای ساختمان ها برج ها استفاده می شود . این سنگ در رنگ های مختلفی از قبیل کرم، بژ، سفید می باشد که در دو نوع موج دار و بی موج در نمای ساختمان کاربرد دارد. ولی اکثرا سنگ تراورتن حاجی آباد به صورت بی موج بریده میشود تا از یک سورت به مقدار زیادی در دسترس باشد و مشکل تامین سنگ نداشته باشد.ما سنگ های کوپ حاجی آباد  را مستقیما از معدن حاجی آباد واقع در ۵ کیلو متری محلات بدون واسطه بارگیری کرده و به تمام نقاط کشور ایران ارسال می کنیم.مشتری ما حق انتخاب لاین های کوپ را در معدن دارد .کوپ  های قواره دار و سالم  سنگ حاجی آباد محلات در انبار  موجود می باشد مشتری میتواند سنگ های مورد نظر خود را از انبار تهییه کند.

انواع سنگ تراورتن حاجی آباد محلات

  1. تراورتن حاجی آبادسفید
  2. تراورتن حاجی آباد عسلی
  3. تراورتن حاجی آباد بی موج
  4. تراورتن حاجی آباد کرم
  5. تراورتن حاجی آباد چرمی

معدن تراورتن حاجی آباد

ما سنگ های کوپ تراورتن حاجی آباد را مستقیما از معدن حاجی آباد واقع در ۵ کیلو متری محلات بدون واسطه بارگیری کرده و به تمام نقاط کشور ایران ارسال می کنیم.مشتری ما حق انتخاب لاین های کوپ را در معدن دارد .کوپ  های قواره دار و سالم  سنگ حاجی آباد محلات در انبار  موجود می باشد مشتری میتواند سنگ های مورد نظر خود را از انبار تهییه کند.

کوپ سنگ تراورتن حاجی آباد

سنگ تراورتن حاجی آباد سالهاست مورد توجه ساختمان سازان و انبوه سازان هست این سنگ از لحاظ جنس مقاوت لازم را داراست و از نظر و رنگ هم یکدست می باشد بنابر این مورد استقبال برج سازان قرار گرفته است. کوپ سنگ تراورتن حاجی آباد به صورت انتخابی و لاینی در معدن به فروش می رسد برای این که خریدی مستقیم و بدون واسطه داشته باشید با کارشناس فروش تماس بگیرید.

کوپ تراورتن حاجی آباد

 تراورتن حاجی اباد قیمت

قیمت روز سنگ تراورتن حاجی آباد را می توانید در  لیست قیمت سنگ تراورتن حاجی اباد که در سایت ما ارئه می شود ملاحظه کنید و طبق آن سفارش خود را بدهید.سنگ تراورتن حاجی آباد در ابعاد مختلف و با کیفیت های متفاوتی تولید می شود بنابراین رنج قیمت گسترده ایی دارد.برای راهنمایی و مشاوره در این زمینه می توانید با ما درارتباط باشید.سفارش هایی مانند سنگ پله ، صراحی یا نرده سنگی نیز از سنگ تراورتن حاجی اباد نیز پذیرفته می شود.

سنگ تراورتن حاجی آباد چرمی

نوع دیگری از فرآوری سنگ تراورتن ، فرآوری چرمی هست که طرفداران خاص خود را دارد. سالهای پیشین از تراورتن چرمی در نمای ساختمان استفاده می کردند اما به مرور متوجه آن شدند که سنگ تراورتن چرمی در معرض آلودگی و دوده ماشین رنگ و کیفیت اولیه خود را از دست می دهد. حتی شستشوی این سنگ بعد از اینکه دوده حاصل از اتومبیل ها هم نمیتواند زیبایی اولیه را به ظاهر ساختمان برگرداند.

سنگ تراورتن چرمی حاجی آباد

لذا امروزه از سنگ تراورتن چرمی بیشتر در داخل ساختمان و در طراحی و دکوراسیون داخلی استفاده می کنند.از بین تراورتن های چرمی سنگ تراورتن چرمی حاجی آباد و عباس آباد روی بورس هستند و دلیل آن ها این هست که این دو نوع سنگ سنگ های تو پری هستند و سوراخ های کمتری نسبت به دیگر تراورتن ها دارند.

سنگ تراورتن ابروباد حاجی آباد

سنگ تراورتن ابرو باد حاجی آباد جزو پر فروش ترین سنگ های تراورتن نما می باشد. این سنگ سالیان سال هست که در ساختمان های سراسر ایران به کار می رود.

انواع تراورتن کف حاجی آباد

سنگ تراورتن حاجی آباد در سورت های متفاوتی وجود دارد بنابراین قیمت های متفاوتی نیز از این سنگ در بازار سنگ ایران وجود دارد. سنگ تراورتن حاجی آباد در سورت های زیر :

  • کرم روشن
  • ابروبادی
  • کرم
  • شکلاتی
  • کرم بژ

وجود دارد. برای خرید سنگ مناسب نما می توانید با کارشناسان خبره سایت و مجموعه ما ارتباط بگیرید و بهترین خرید را داشته باشید.

فروش سنگ تراورتن حاجی آباد

سنگ های ساختمانی زیادی در دنیا وجود دارد که می توان آنها را در بنای ساختمان استفاده کرد از جمله تراورتن ، مرمریت، کریستال، گرانیت، مرمر و… که هر کدام از این سنگ ها را می توان در ساختمان استفاده کرد. برای مثال سنگ نما بهتر هست از جنس تراورتن باشد و یا سنگ کف بهتر هست از جنس مرمریت یا گرانیت باشد.

در بین تراورتن هایی که برای نما می توان پیشنهاد کرد سنگ تراورتن حاجی آباد هست.این سنگ به دلیل تولید بالای آن در شهر محلات برای انبوه سازان بسیار مناسب هست و دلیل آن هم قیمت مناسب آن و هم تامین و پشتوانه ایی که سنگ تراورتن حاجی آباد دارد می باشد. در این مجموعه فروش سنگ تراورتن حاجی آباد به صورت کوپ ( تناژ بالا ) و تایل( متراژ بالا ) امکان پذیر هست. برای خرید سنگ تراورتن کرم حاجی آباد با ما تماس بگیرید.
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.