مرکز خرید و فروش انواع سنگ تراورتن به قیمت عمده

یکی از سنگ های زیبا و با کیفیت در ساختمان سازی سنگ تراورتن است که دارای حفره و ترک بوده که به سنگ های تزیینی نیز معروف هستند. در رنگ های متنوع در مراکز معتبر و نمایندگی ها خرید و فروش می شود و به دلیل کیفیت مرغوب فروش خوبی دارد. خرید و فروش انواع سنگ تراورتن با رنگ هایب زیبا و جذاب و با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در فروشگاه های محصولات ساختمانی و سایت های معتبر صورت می گیرد.

خرید و فروش انواع سنگ تراورتن

 

نمایندگی پخش مستقیم انواع مختلف تراورتن

شرکت های تولید کننده محصولات تولیدی خود را طی انعقاد قراردادی به فروشندگان عمده ارائه داده و با آن ها قرار منعقد نموده و نمایندگی پخش محصولات شرکت را به آن ها واگذار می کنند و در واقع نمایندگی ها مسئولیت فروش انواع تراورتن را به صورت عمده در اکثر شهرهای کشور بر عهده دارند همچنین علاوه بر فروش در زمینه تبلیغات و بازاریابی نیز بسیار فعال هستند تا مشتری بیشتری جذب نموده و فروش بالاتری داشته باشند.

تراورتن اصل آتشکوه در مراکز معتبر فروش و نمایندگی ها در نمونه های گوناگون و با کیفیت مرغوب و درجه یک به فروش می رسد همچنین در سایت و مارکتهای اینترنتی نیز با قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه ای به خریداران عرضه می گردد.

فروش ویژه سنگ تراورتن با قیمت پایین

یکی از مراکز فروش و عرضه تراورتن نما با قیمت پایین فروشگاه های اینترنتی است که امروزه طرفداران و علاقمندان زیادی دارد و افراد زیادی به دلیل شرایط ایده آلی که برای خرید فراهم می کنند ترجیح می دهند از آن ها خرید نموده و از پرداخت هزینه های اضافی در رفت و آمد جلوگیری کنند همچنین برای مشتریانی که شرایط حضور فیزیکی در مراکز خرید و فروشگاه ها را ندارند انتخاب بسیار مناسبی است و در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه محصول مورد نظر را خریداری می کنند.

کارشناسان فروش اطلاعات لازم را در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول در اختیار مشتری قرار می دهند تا با آگاهی و شناخت کامل اقدام به خرید نماید. تنوع محصول در رنگ و طرح، عدم محدودیت زمانی در ثبت سفارش، خدمات دهی مناسب و به صورت ۲۴ ساعته، کمک به کاهش ترافیک و آلودگی هوا، هزینه مناسب، تسریع و سهولت در خرید، امکان مشاوره رایگان قبل از خرید، صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب، کیفیت مرغوب و … از مزایای خرید آنلاین است که مشتریان آن در حال افزایش است.

فروشگاه بزرگ سنگ های تراورتن طرح چوب

فروشگاه سنگ تراورتن انواع آن را در طرح های متنوع و با کیفیت بالا به خریداران ارائه می کنند که انواع تراورتن طرح چوب، تراورتن کرم رنگ و … به صورت کلی و خرده به متقاضیان با قیمت مناسب عرضه می شود و مورد استقبال مشتریان زیادی واقع می شود. برای خرید عمده راه های گوناگونی وجود دارد که عبارت است از: مراجعه حضوری به دفاتر شرکت های تولید کننده، مراجعه به نمایندگی های فروش، مراجعه به عمده فروشی ها، مراجعه به فروشگاه های مصالح ساختمانی، مراجعه غیر حضوری به سایت و مارکت های آنلاین می باشد.

تراورتن طرح چوب

فروشنده تراورتن در شهرهای مختلف ایران انواع این محصول را در رنگ های زیبا و شیک و به شکل کلی و جزیی به متقاضیان آن عرضه می نمایند.

قیمت روز انواع سنگ تراورتن

قیمت سنگ تراورتن به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارت است از: نوع، کیفیت و استحکام، نحوه خرید و فروش و … متفاوت است. برای استعلام قیمت به شرکت های تولید کننده یا نمایندگی های فروش مراجعه نمایید ولی راه آسان تر ورود به سایت های معتبر است زیرا هر روز بروزرسانی می شود و شما از آخرین قیمت روز مطلع می شوید همچنین تماس از طریق تلفن، پیامک و شبکه های اجتماعی و مجازی نیز گزینه مناسبی است که ضمن اطلاع از قیمت از راهنمایی های کارشناسان برای خرید بهتر استفاده می کنید.

تراورتن سفید اعلا با کیفیت مرغوب و قیمت بسیار مناسب در فروشگاه های مصالح ساختمانی و سایت های اینترنتی به صورت عمده و جزیی به فروش می رسد که به دلیل تنوع رنگ توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است. این سنگ از رسوبات آب گرم چشمه ها به وجود می آید که رنگ آن هم تحت تأثیر عناصر موجود در آب می باشد.

بزرگترین کارخانه تراورتن شکلاتی

بزرگترین کارخانه تراورتن شکلاتییکی از سنگ های کاربردی در نماهای داخلی و خارجی ساختمان است که یک سنگ رسوبی بوده که در شکل های مختلف در دو نوع ساده و موج دار در بازار موجود است و یکی از خصوصیات آن مقاوم بودن در برابر آتش سوزی و سایر تغییرات دمایی است همچنین صیقل پذیری و درخشندگی زیادی دارد.

یکی از نمونه های پرفروش و زیبای آن تراورتن شکلاتی است که در کارخانه های کشور با بهترین کیفیت تولید می شود و برای فروش توسط نمایندگی ها در سراسر کشور توزیع می گردد که به دلیل تنوع در رنگ و کیفیت مرغوب از فروش بالایی برخوردار است و مشتریان زیادی دارد.

تجارت مستقیم تراورتن موج دار

ایران یکی از بهترین انواع این سنگ را در جهان دارد و یکی از باکیفیت ترین و بهترین سنگ صادراتی است. در برابر شرایط  مختلف آب و هوایی بسیار مقاوم است و در رنگ های سفید، گردویی، قرمز، لیمویی و شکلاتی و … در یازار ارائه می شود که در نمای بیرونی و داخلی ساختمان کاربرد زیادی دارند. به دلیل وجود انواع سنگ های معدنی در کشور تجارت آن بسیار پرسود بوده که علاوه بر فروش در بازارهای داخلی با بهترین کیفیت به کشورهای همسایه از جمله عراق، حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی صادر می شود که به دلیل کیفیت مرغوب مشتریان زیادی دارد.

بهترین سنگ تراورتن در رنگ های سیلور، لیمویی و قرمز برای صادرات استفاده می شود که بسیار پرطرفدار بوده و فروش بالایی دارد.

مرکز عرضه سنگ های تراورتن اصل

مرکز عرضه سنگ های تراورتن اصلدر بسیاری از شهرهای کشور انواع مختلف سنگ های ساختمانی و تزئینی یافت می شود که از مهمترین معادن آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تراورتن محلات
  • تراورتن دره بخاری
  • تراورتن حاجی آباد
  • تراورتن آذرشهر
  • تراورتن ابیانه و …

با مراجعه به عمده فروشی ها و فروشگاه های مصالح ساختمانی انواع آن را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب می توانید خریداری کرده که برای خرید عمده به شرکت های تولید کننده یا نمایندگی مراجعه نموده و با قیمت پایین آن را تهیه نمایید و دز خرید و فروش کلی قیمت مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و خریدار و فروشنده سود خوبی می برند و مشتری بیشتری جذب می شود.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.