خرید بدون واسطه و مستقیم تراورتن طرح چوب درجه یک

خرید تراورتن طرح چوب درجه یک توسط افرادی صورت می گیرد که در ساختمان سازی نقش مهمی دارند. سنگ تراورتن به دلیل داشتن رنگ های متنوع از جمله سنگ های تزیینی به شمار می رود. سنگ تراورتن، نوعی سنگ طبیعی رسوبی به شمار می رود. سنگ تراورتن در نمای داخلی و خارجی ساختمان، سنگفرش ها و نمای اطراف استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید بدون واسطه و مستقیم تراورتن طرح چوب درجه یک

کارخانه عرضه کننده انواع سنگ های تراورتن

کارخانه عرضه کننده انواع سنگ های تراورتنسنگ تراورتن از بهترین انواع سنگ ساختمانی است که بازار فروش خوبی را تجربه کرده است. تولیدی های زیادی در کشور هستند که این محصول را تولید و روانه بازار می کنند. این نوع سنگ از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است. سنگ تراورتن در طرح های زیادی در بازار دیده می شود که بر اساس نوع کاربردشان از طرف مصرف کنندگان انتخاب می شوند. از زیباترین سنگ تراورتن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سنگ تراورتن طرح چوب
  • سنگ تراورتن تنه درختی
  • سنگ تراورتن موج کبریتی
  • سنگ تراورتن ابر و باد
  • سنگ تراورتن عسلی

سنگ تراورتن طرح چوب با استقبال زیادی همراه بوده است که در بخش های مختلف ساختمان کاربرد دارد. تنوع رنگ در این محصول بسیار زیاد است و افراد نوع استفاده را مشخص می کنند و بعد اقدام به خرید می کنند. این نوع سنگ از مرغوبیت بالایی برخوردار است و در ساختمان سازی کاربرد ویژه ای دارد به همین در بازار زیاد خرید و فروش می شود.

مشخصات مرغوب ترین تراورتن طرح چوب

تراورتن درجه یک درای وزن کمی است که موجب اعمال بار کمی به ساختمان می شود. این محصول خاصیت برش پذیری و صیقل پذیری بالایی دارد. در هنگام خرید انواع سنگ های ساختمانی باید به موارد زیر اشاره کرد:

  1. طرح و رنگ
  2. نوع استفاده
  3. مقاومت و کیفیت
  4. ضخامت
  5. ابعاد مختلف
  6. قیمت روز
  7. معدن تولید کننده

خریداران بسیاری به دنبال سنگ تراورتن با کیفیت هستند که می توانند با مراجعه به نمایندگی ها و مراکز فروش آن را پیدا و تهیه کنند. تنوع رنگ سنگ تراورتن در بازار زیاد است و مصرف کنندگان به این موضوع بسیار اهمیت می دهند که یک انتخاب عالی داشته باشند. مراکز معتبر سنگ تراورتن این محصول را با نرخ روز در اختیار مشتریان خود می گذارند. این شرکت ها محصولات خود را به سراسر کشور فرستاده تا امکان خرید برای همه افراد فراهم باشد و هم بتوانند با جذب مشتری بیشتری به سود بالایی دست یابند.

مرکز پخش تراورتن درجه یک طرح چوب

مرکز پخش تراورتن درجه یک طرح چوب

مهم ترین کارخانه تولید سنگ تراورتن کدام است؟ سنگ تراورتن طرح چوب در بزرگترین کارخانه های داخل کشور تولید می شود و برای فروش به بازار عرضه می گردند. تراورتن طرح چوب از لحاظ جنس نسبت به بقیه تراورتن ها کیفیت بهتری دارد و زیبایی خاص به ساختمان ها می دهد. گزینه های زیر از مشهور ترین معادن سنگ تراورتن در ایران هستند:

  • معدن تراورتن حاجی آباد
  • معدن تراورتن عباس آباد
  • معدن تراورتن آبگرم
  • معدن دره بخاری

سنگ تراورتن آتشکوه از با کیفیت ترین سنگ های تراورتن در ایران می باشد. شهرستان محلات به عنوان بهترین مرکز این محصول شناخته شده است که دارای معدن بسیاری است. این محصول به خاطر داشتن زیبایی و استحکام لازم بسیار مورد توجه قرار گرفته است و به صورت های مختلف به فروش می رسد.

تجارت ویژه بهترین نوع تراورتن نما

فروشگاه سنگ تراورتن در بیشتر شهر های کشور فعالیت می کند و انواع این سنگ را برای مصارف مختلف ارائه می دهد. تراورتن نما در کشور از تجارت خوبی برخوردار است و افراد زیادی برای نمای ساختمان آن را خریداری می کنند.

تجارت ویژه بهترین نوع تراورتن نما

سنگ تراورتن در بازار با توجه به درجه و کیفیت آن در بازار قیمت گذاری می شود. هرچه سنگ دارای سطح صیقلی تری باشد کیفیت آن بالاتر و درنتیجه قیمت آن نیز گران تر می شود. در هنگام خرید تراورتن به کیفیت و دقت برش آن ها دقت و توجه کنید چرا که در زیبایی اجرا بسیار تأثیر گذار هستند.

شما می توانید به صورت مستقیم به مراکز تولیدی این محصول مراجعه کنید و آن را خریداری کنید در این روش خرید با حذف واسطه ها قیمت آن بسیار  مناسب خواهد بود و شما می توانید در حجم بالایی آن را خریداری کنید.

ارزان ترین قیمت سنگ تراورتن سفید در کشور

ارزان ترین قیمت سنگ تراورتن سفید در کشورسنگ تراورتن سفید از قیمت مناسب برخوردار بوده و در متراژ بالایی می توان آن را خریداری کرد. تراورتن سفید از جنس خوبی برخوردار است و همین دلیل باعث شده تا بازار فروش خوبی داشته باشد. افرادی که در ساختمان سازی کار می کنند بهترین نوع سنگ را برای کار خود انتخاب می کنند و دلیل آن این است که به زیبایی و افزایش مقاومت بنا کمک کنند.

این محصول از قالب و تنوع سایزی بالایی برخوردار است که در بیشتر ساختمان ها از آن استفاده می شود. تراورتن سفید معمولا در دکوراسیون های دخلی کاربرد دارد که مهم ترین توجیه آن این است که سفید رنگ خنثی بوده و با هر نوع چیدمان و سبکی همخوانی دارد.

صادر کننده بهترین نوع تراورتن اصل

با صاردات سنگ تراورتن سود خوبی نصیب شرکت های تولید کننده آن شده است. بهترین تراورتن به کشور های زیر صادر می شود:

  • ترکیه
  • روسیه
  • عراق 
  • ارمنستان
  • کویت
  • امارات
  • پاکستان
  • عربستان

این کشور ها می  توانند با بهترین کیفیت و قیمت این محصول را سفارش داده و به مشتریان خود عرضه کنند. هرچه کیفیت و مقاومت سنگ تراورتن بیشتر باشد، فروش بیشتری نیز در سراسر دنیا خواهد داشت. بنابراین شرکت های صادر کننده انواع تراورتن، بهترین محصول را به کشورهای خارجی ارائه می دهند.

سفارش اینترنتی سنگ های تراورتن سند استون

سفارش اینترنتی سنگ های تراورتن سند استون

امروزه علاقه مردم به عناصر طبیعی افزایش یافته و از مصالح ساختمانی با طرح چوب، آسمان و … بسیار استفاده می شود. سنگ تراورتن از بهترین این سنگ ها است که به دلیل شباهت ظاهری این سنگ به چوب، به آن سند استون نیز گفته می شود.

تراورتن طرح چوب

در مراکز فروش این سنگ پر کاربرد می توان نمونه آن را از نزدیک مشاهده کرد و نمونه مورد پسند خود را خریداری نمود. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی سایت های خرید و فروش زیادی در شهر های محتلف فعالیت می کنند و انواع این محصول را به فروش می رسانند. در این فروشگاه های اینترنتی انواع محصول مورد نظر وجود دارد که می توان آن ها را خریداری کرد.قیمت سنگ تراورتن نیز در این فروشگاه ها مشاهده می شود که با در نظر گرفتن شرایط خود و بنا به کاربرد آن، محصول را می توان خریداری کرد.

فروشندگان سنگ تراورتن در موارد زیر به مشتریان کمک فراوانی می کنند.

  • اعلام قیمت روز انواع تراورتن
  • فروش آن ها در انواع طرح ها و مدل های مختلف
  • همکاری با مشتریان خود در سراسر کشور
  • تضمین کیفیت و مقاومت سنگ تراورتن
  • همکاری و مشاوره در رابطه با انتخاب سنگ ها 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.