تولید کنندگان سنگ مرمر در ایران

معدن سنگ مرمر

تولید کنندگان سنگ مرمر در ایران در شهرهای محلات ، آذرشهر، قروه ،سنندج، بم، سیرجان و تبریز و…  قعالیت می کنند و بهترین تولید کننده های سنگ مرمر در ایران و خاورمیانه هستند.

تولید کنندگان سنگ مرمر در ایران با توجه به این که سنگ مرمر ایران بخصوص سنگ سبز و سفید و صورتی بسیار مورد توجه هستند از فعالیت چشمگیری برخوردار بوده و تلاش می کنند که بهترین و مرغوب ترین انواع سنگ مرمر را برای مصارف داخلی و صادرات آماده نمایند.

سنگ کوپ مرمر بیشترین مورد مصرف را دارد و بیشتر این سنگ به صورت خام در اختیار صادرکنندگان قرار می گیرد و یا مستقیما از کارخانه بارگیری می شود و در این راه این سایت و همکاران ما در زمینه فروش تلاش کرده اند که با قیمت های مناسب همراه تولید کننده و مصرف کننده باشند.

معدن قروه که تولید سنگ مرمر سفید در آن مورد توجه همگان است برای صادرات بیشترین فعالیت را دارد.

کوپ سنگ مرمر قروه

کوپ سنگ مرمر قروه

سنگ مرمر و نحوه صادرات ان

برای هر یک از انواع سنگ و دیگر محصولات همان طور که آگاه هستید مقررات خاص گمرکی و عوارض اجراء می شود که برای صادرات سنگ مرمر هم این مقررات اعمال می شود.

تولید گنندگان به صورت مستقیم و با همکاری کارشناسان متخصص در این زمینه فعالیت چشمگیری دارند و می توانند در سریعترین زمان ممکن برای انجام کارهای گمرکی و ایجاد زمینه های همکاری بیشتر فعالیت کنند.

سنگ کوپ مرمر سفید و سبز بیشتر در اماکن مذهبی مورد استفاده است.

تولید انواع سنگ در ایران

مصارف میزان بالایی از انواع سنگ های استخراج شده چه به صورت کوپ، اسلب و فرآوری شده و برش خورده و یا حتی استفاده از لاشه های سنگ می تواند برای تولید کنندگان اهمیت ویژه داشته باشد.

مرمر پرتقالی

مرمر پرتقالی

معدن سنگ در ایران از جمله مرمر و تراورتن که بیشترین موارد مصرف را دارند با توجه به پراکندگی و استخراج در اشکال مختلف برای مصرف کننده قیمت های متنوع دارد و می توانید کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق سایت ما و با مشاوره کارشناسی به دست بیاورید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.