سنگ نمای ساختمان و قیمت فروش سنگ نما

سنگ نمای ساختمان و قیمت فروش سنگ نما درب کارخانه و بدون واسطه را از سایت کیان سنگ بخواهید. تراورتن سنگ مناسب برای نمای ساختمان می باشد.

البته از سنگ های ساختمانی دیگر هم برای نمای ساختمان استفاده می کنند اما به ندرت این کار انجام می شود.حال چه سنگی مناسب نمای ساختمان می باشد؟ 

سنگ نمای ساختمان

یک ساختمان برای هر قسمتی سنگ نیاز دارد حال اینکه بدانیم از چه سنگی در کجای ساختمان استفاده کنیم بسیار مهم هست. اصولا برای نمای ساختمان از سنگ تراورتن استفاده می کنند . دلیل ان هم این است که سنگ تراورتن در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید و باران ه ای اسیدی مقاوم تر هست نسبت به سنگ هایی مانند سنگ مرمر و سنگ مرمریت.

نمای رومی با سنگ تراورتن

انواع سنگ کاری نمای ساختمان

امروزه شیوه های جدیدی برای سنگ کاری نما به وجود آمده است:

  1. نمای رومی
  2. نمای کلاسیک

نمای رومی با استفاده از سنگ های تراورتن و ابزار زدن به شمش های تراورتن ایجاد می شود که در این طور نما ها از ستون و سر ستون و صراحی استفاده شده است.اما در نمای کلاسیک سعی می شود از سنگ های یک دست و ابزار نخورده استفاده شود. معمولا ویلا ها و یا خانه های لوکس شخصی را به صورت کلاسیک طراحی می کنند.

تراورتن با کیفیت

قیمت فروش سنگ نمای ساختمان

سنگ نمای ساختمان و قیمت فروش آن بستگی به عواملی مانند:

  • کیفیت سنگ
  • رنگ سنگ
  • جنس سنگ

دارد. این سه عامل می توان روی قیمت گذاری تاثیر زیادی داشته باشد. خریداران سنگ نمای ساختمان بسته به هزینه ایی که می خواهند انجام دهند سنگ مورد نیاز خود را انتخاب می کنند.

 

چرا از سنگ هایی مانند سنگ مرمر و مرمریت در نمای ساختمان استفاده نمی شود؟سنگ هایی مانند سنگ مرمر خیلی ظریف هستند و اگر در محیط بیرون از ساختمان به کار روند سرعت تخریب شدن آنها بالاتر می رود.و اگر از سنگ مرمریت در نمای ساختمان بکار رود سنگینی سنگ مرمریت به مرور به افتادن سنگ ها یا اصطلاحا ول شدن از نمای ساختمان منجر می شود.

امروزه بیشتر از سنگ تراورتن برای نمای ساختمان استفاده می شود. زیرا که این سنگ به خوبی به ملات میچشبد و وزن سنگینی هم روی ساختمان ایجاد نمی کند مانند سنگ مرمریت. سنگ تراورتن در محیط بیرون از ساختمان مقاومت خوبی از خود نشان داده است.

قیمت سنگ نما با قیمت ارزان

برای سنگ نما می توان از هر سنگی استفاده کرد اما باید دید که آیا مقاومت کافی ولازم را دارد یا نه؟ ممکن هست بعد از مدتی سنگ از نمای ساختمان بیفتد. لذا بایستی در انتخاب سنگ نمای ساختمان دقت لازم را به عمل آورد.

از سنگ مرمریت، سنگ مرمر، و سنگ چینی هم برای سنگ نما استفاده شده است اما ما پیشنهاد می دهیم از سنگ تراورتن برای نمای ساختمان استفاده کنید. زیرا که سنگ تراورتن به چسبندگی بهتری نسبت به دیگر سنگ ها به ملات دارند و همچنین در برابر باران و سرما و گرما مقاومت بیشتری دارند.

خرید آنلاین سنگ نمای ساختمان با قیمت مناسب

امروزه با به روی کارآمدن سایتهای فروشگاهی و اینترنت برای خرید کالا نیاز مراجعه به نمایندگی ها یا کارخانه جات نیست شما می توانید با کارشناسان سایت ما تماس بگیرید و در مورد سنگی که مورد نیاز شما هست اطلاعات و مشاوره های لازم را داشته باشید و سپس اقدام به خرید سنگ خود بکنید.

خرید آنلاین سنگ نمای ساختمان با قیمت مناسب

ممکن هست شما زمان کافی داشته باشید و بتوانید از سنگ تراورتن نما بازدید کنید ممکن هم هست که تمایلی به رفتن به کارخانه تولید سنگ تراورتن نما نداشته باشید که خرید انلاین کار شما را راحت کرده است. ما به شما این اطمینان خاطر را از لحاظ کیفیت سنگ و جنس و قیمت  خواهیم داد تا رضایت کافی را از ما داشته باشید.

برای تهیه انواع سنگ تراورتن با هر ابعاد و متراژی میتوانید با کارشناسان سایت کیان سنگ تماس بگیرید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.