تولید تراورتن بریده و قیمت فروش

تراورتن دودی

تولید تراورتن بریده و قیمت فروش سنگ تراورتن برای مشتریان و خریدارن بسیار مهم می باشد. سنگی که به مشتریان معرفی می شود باید از لحاظ کیفیت و برش در سطح بالایی قرار داشته باشد. این کیفیت در قیمت گذاری سنگ تراورتن بی تاثیر نخواهد بود.

تولید تراوترن بریده در کارخانه های سنگبری انجام می شود. برش سنگ تراورتن نسبت به سنگ های مرمر و مرمریت بسیار نرم تر هست. سنگ مرمریت سختی برش دارد که برای برش سنگ مرمریت از دستگاه های و لقمه های مناسب برش مرمریت استفاده می شود.

تنوع سنگ تراورتن

تنوع سنگ تراورتن

سنگ تراورتن تولید شده در ایران از تنوع زیادی برخوردار هست هم از جهت رنگ و هم از جنس تراورتن:

  • تراورتن سفید
  • تراورتن کرم
  • تراورتن گردویی
  • تراورتن لیمویی
  • تراورتن سیلور
  • تراورتن شکلاتی
  • تراورتن عسلی
  • تراورتن قرمز
  • و…

هر کدام از این تراورتن ها از منطقه های متفاوتی از کشور پهناور ما ایران استخراج می شود و برای تولید تراورتن بریده به کارخانه های سنگبری سراسر ایران ارسال می گردد.

تولید تراورتن بریده در کارخانه

تولید سنگ ساختمانی  از فرایند استخراج تا برش در کارخانه کاری بس سخت و هزینه بری می باشد. از نیروهای متخصص و مجرب در معادن سنگ تراورتن گرفته تا کارگران در سنگبری ها همه و همه در تلاش تولید تراورتن بریده برای عرضه در بازار سنگ ایران می باشند.

تراورتن محلات

تراورتن بریده و قیمت فروش آن

سنگ تراورتن انواع مختلفی دارد هم به جهت مقاومت و هم رنگ. رنگ هایی همچون سفید، کرم، قرمز، شکلاتی، سیلور یا دودی وغیره .سنگ تراورتنی که به دست مشتریان می رسد هزینه های سنگینی را برای تولید کننده ایجاد کرده است. حال این تولید کننده بایستی قیمت سنگ تراورتن را با توجه به هزینه ها و کیفیتی خود ایجاد کرده بر روی سنگ تراورتن تولیدی خود بگذارد تا بتوان سنگ را به فروش رساند.قیمت سنگ تراورتن برای خریدارن پارامتری بسیار مهم می باشد پس باید قیمت گذاری معقول باشد.

تولید تراورتن بریده

لیست قیمت تراورتن بریده

فروش سنگ تراورتن تایل در ابعاد مختلف : سنگ های تراورتن معمولا برای مصرف های سنگ نما در ابعاد ۴۰ طولی هست که قیمت های اعلام شده هم بر مبنای این ابعاد هست. حال ابعادی مانند ۳۰ طولی و ۲۰ طولی از همان تراورتن قیمت هایی مناسب تر دارد.

ابعاد های بزرگ مانند اسلب هم برای ساختمان های لوکس و صادرات به کار می رود.در بین برش های سنگ تراورتن می توان برش هایی با ضخامت های متفاوت دید که برای پله و سنگ جدول و حتی تولید شمش جهت ساخت نرده سنگی به کار می رود.برای تهیه انواع سنگ تراوتن به صورت کوپ و بریده ( سنگ نما،سنگ کف) با کارشناسان سایت کیان سنگ تماس بگیرید تا ضمن مشاوره و راهنمایی شما از خریدی که انجام می دهید رضایت کافی را داشته باشید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.