پذیرش سفارشات سنگ های ساختمانی با متراژ بالا

سنگ های ساختمانی به علت تنوع و سورت های متفاوتی که دارد تهییه مترازبالا از یک نوع سنگ کار بسیار سختی می باشد. شما می توانید سنگ مورد نظر خود را به ما سفارش دهید تا ما متراژ بالایی از همان سنگ را در اختیار شما قرار دهیم. ما به دلیل اینکه تقریبا به اکثر معادن سنگ دسترسی مستقیم داریم می توانیم سنگ های با متراز زیاد را با پشتوانه معادن آن سنگ برای شما خریداران تهیه کنیم. جهت سفارش سنگ خود با ما تماس بگیرید.

فروش مرغوب ترین سنگ های ساختمانی

سنگ های ساختمانی انواع مختلفی با سورت بندی های متفاوتی وجود دارد.در بین سنگ های ساختمانی باید به ویژگی هایی که هر سنگ دارد دقت کافی را داشت تا بتوان سنگ را در مکان مناسب در ساختمان به کار برد.سنگ های ساختمانی با هر بودجه و سبکی وجود دارد.از رنگ ها و بافت هایی که برای سبک های مدرن و کلاسیک و حتی حیرت انگیز برای یک خانه می توان استفاده کرد.
فروش مرغوب ترین سنگ های ساختمانی
 راه های زیادی برای وارد کردن رنگ به یک ساختمان  وجود دارد ، اما چیزی مانند سنگ طبیعی احساس پایداری و ارتباطی با دنیای طبیعی را به خانه می بخشد.
میتوان توسط چیدمان درست سنگ های ساختمانی در کنار هم زیبایی خارق العاده ایی را به نمای داخلی و خارجی ساختمان داد.لازم هست که آشنایی کامل با انواع سنگ ساختمانی داشت و بدانیم که کجای ساختمان آنرا استفاده کنیم بهتر است.در این زمینه می توانید با مشاوران ما ارتباط بگیرید.

کاربرد های سنگ ساختمانی

سنگ نما
سنگی که در نمای ساختمانی استفاده می شود تا حدودی نوع سلیقه و شخصیت فردی که در آن خانه زندگی میکند را نشان می دهد.اگر همیشه آرزو داشتین در قلعه زندگی کنید حال می توانید با انتخاب سنگ های طبیعی با رنگ های مختلف به سبک امروزی نمای ساختمان خود را در نگاه اول به قلعه تبدیل کنید و هر فردی را به وجد بیاورید و این نیاز دارد که سنگ ها را خوب بشناسید که در این رابطه ما به شما برای انتخاب و خرید بهترین سنگ ساختمانی کمک خواهیم کرد.
سنگ داخلی ساختمان
همیشه بایستی تفاوتی بین سنگ نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی ساختمان باشد. سعی کنید دیوار ها و سنگ های کف پله و راه پله را طوری انتخاب کنید که محیط داخلی خانه خسته کننده و نباشد و زیبایی خاصی را به داخل خانه بیاورد در عین حالی که طبیعت سنگ ها را در محیط خانه احساس می کنید.
سنگ فورمچ اسلب چینی
برای مثال شما میتوانید از اسلب های بوک مچ و فورمچ سنگ های ساختمانی از جمله مرمریت ، چینی، و تراورتن برای کف یا دیوار سالن استفاده کنید.
فضاهای ظریف ساختمان
فضاهایی از خانه وجود دارد که می توان از سنگ های طبیعی مانند سنگ آنتیک استفاده کرد و آن احساس طبیعی بودن را به خانه آورد. مثلا از ستون یا دیوار کوچکی در خانه هست می توان با سنگ های آنتیک شک و شمایل بسیار زیبایی به آن داد و از فضا های ظریف هم لذت کافی را برد.
فضای سرویس های بهداشتی
وقتی در سرویس بهداشتی از سنگ طبیعی استفاده می شود واقعا فضای آن فوق اعاده می شود. مثلا از سنگ مرمریت برای کف و دیوار ها استفاده کرد و از کاسه های روشویی و میز های سنگی روشویی با طرح های مختلف از جنس مرمر های روشن و وان هایی از جنس سنگ مرمریت استفاده کرد. با نور پردازی در آن محیط فضایی لوکس ایجاد می شود.

انواع سنگ ساختمانی و فروش در ابعاد مختلف

سنگ های ساختمانی به دسته های زیر طبقه بندی می شود:
  • سنگ تراورتن
  • سنگ مرمریت
  • سنگ مرمر
  • سنگ گرانیت
  • سنگ ترااونیکس
  • سنگ چینی ( کریستال )

برای سفارش متراژ بالای هریک از سنگ های ساختمانی با ما در ارتباط باشید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.