تهیه و فروش سنگ سفید ممتاز آتشکوه

شهر محلات واقع در استان مرکزی  در دل خود معادن تراورتن بسیاری را جا داده است. از این معادن میتوان به معدن حاجی آباد، عباس آباد،آتشکوه، دره بخاری و … اشاره کرد. سنگ سفید آتشکوه جزو بهترین سنگ های سفید  میباشد که خواهان بسیاری دارد. ازجمله تاجران چینی که این سنگ را به صورت خام خریداری کرده و به چین ارسال میکنند. به کار بردن این سنگ در نمای ساختمان زیبایی ساختمان را چندین برابر خواهد کرد. ما می توانیم این سنگ را به متراز بالا تهییه کنیم . جهت خرید این سنگ شما میتوانید با ما در ارتباط باشید.

تهیه و فروش سنگ سفید ممتاز آتشکوه

بهترین سنگ تراورتن سفید در ایران

در بین تراورتن های موجود در ایران می توان تراورتن های سفید آتشکوه، عباس آباد، دره بخاری را اشاره کرد. در بین این سه تراورتن ی که نام بردیم سنگ سفید ممتاز آتشکوه از بهترین های تراورتن می باشد. این سنگ زیبا انتخاب مناسبی برای ساختمان های لوکس و لاکچری و حتی نمای رومی است.

طراحی ساختمان با سنگ سفید ممتاز

طراحی ساختمان با سنگ سفید ممتاز

سنگ سفید ، به ویژه سنگ تراورتن ، بوم خالی بسیار بخشنده ای را بر روی پروژه شما می گذارد که می توانید ایده های طراحی خود را در آن به کار ببرید..این که آیا شما در حال تزئین یک طرح حمام در کاشی های سنگی ، یک میز آشپزخانه ، فضای اتاق نشیمن یا هر ایده دیگری هستید که ممکن است داشته باشید ، یک زمینه تراورتن سفید باعث انعطاف پذیری فوق العاده ای می شود.می توان از اسلب های موج دار تراورتن سفید ممتاز آتشکوه در دیوار های اتاق نشیمن استفاده کرد.یا پله های ابزار زده تراورتن سفید به ساختمان زیبایی فوق العاده ایی می دهد.

قیمت سنگ تراورتن دره بخاری ممتاز در محلات

سنگ تراورتن دره بخاری اصالتا سنگی به رنگ کرم می باشد که درجه سوپر آن رنگی بسیار روشن دارد که می توان در فرآوری آن بیشتر تمرکز کرد و وارد کوره کرد  تا رنگ سفیدی از خود نمایان کند. این سنگ هم بسیاار عالی می باشد.قیمت سنگ تراورتن دره بخاری ممتاز به نسبت سنگ تراورتن سفید آتشکوه مناسب تر می باشد. این سنگ هم جزو پر فروش ترین سنگ های منطقه محلات می باشد. برای خرید سورتهای مختلف سنگ تراورتن دره بخاری با ما تماس بگیرید.

فروش فوق العاده سنگ سفید عباس آباد به سراسر کشور

فروش فوق العاده سنگ سفید عباس آباد به سراسر کشور

همانطور که در بالا اشاره کردیم یکی از سنگ های سفید را می توان سنگ تراورتن سفید عباس آباد گفت که این سنگ به نام های

  • تراورتن عباس آباد موج دار 
  • تراورتن عباس آباد بی موج 
  • تراورتن عباس آباد موج ریز
  • تراورتن عباس آباد دنده گاوی
  • تراورتن عباس آباد موج کبریتی

در بازار ایران در حال خرید و فروش هست. این سنگ مقاومت و جنس بسیار عالی را دارد. رنگ سفید همچنین امکان معرفی رنگ های جسورانه را فراهم می آورد.اگر می خواهید رنگ های دیگر سنگ تراورتن مانند قرمز، لیمویی، سیلور  قوی را به فضا اضافه کنید ، سفید یک همراه خوب است.این ترکیب سنگ سفید و سنگ های رنگی ایده ای بسیار عالی هست.

فروش کوپ سنگ تراورتن سفید

برای خرید سنگ کوپ سفید آتشکوه، عباس آباد و همچنین لاشه های تراورتن آتشکوه می توانید با ما در ارتباط باشید.

سنگ  های کوپ به طور مستقیم و از داخل معدن به فروش می روند.شما می توانید با بهترین قیمت از مجموعه تجارت لعل کیان سنگ تراورتن سفید را خریداری کنید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.